Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 mei 2007, 00:39   #41
Thomas Leys
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater Bekijk bericht
Kloppen ze holebi's in elkaar, toch?
Er zijn al VB-parlementsleden veroordeeld geweest om het plegen van geweld tegen holebi's die pamfletten uitdeelden. En deze uitspraak van Karel Dillen zegt ook veel over de wijze waarop het VB invulling geeft aan 'vrije meningsuiting': "Homo's en lesbiennes moeten niet, mogen niet om hun geaardheid vervolgd worden. Net als iedereen hebben zij recht op een volwaardig privé- en beroepsleven. Maar even goed mag er verwacht worden, moet er geëist worden dat er geen sprake zijn kan of mag van hun kant of van de kant van de afbrekers en ondermijners van maatschappij en gemeenschap, van enige agressiviteit, publiciteit, werfcampagne, veldtochterij of welkdanig exhibitionisme ook."

Zo tolerant is men bij het VB dus ook niet?
Thomas Leys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 08:02   #42
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Heimwee naar het verleden Max
Als ik de talrijke skinhead films zie op Youtube waar ze met een vrolijk muziekje in de achtergrond negers in elkaar slaan met allerhande neo nazi prullaria vraag ik mij af waar die mee bezig zijn, wetende dat de Russen 20 miljoen man verloor tijdens wo 2 en binnengevallen zijn door de Duisters. Idioot of dom ?
Het is duidelijk dat daar geen revolutionairen rondlopen en er geen ideologie is.
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 09:14   #43
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Als ik de talrijke skinhead films zie op Youtube waar ze met een vrolijk muziekje in de achtergrond negers in elkaar slaan met allerhande neo nazi prullaria vraag ik mij af waar die mee bezig zijn, wetende dat de Russen 20 miljoen man verloor tijdens wo 2 en binnengevallen zijn door de Duisters. Idioot of dom ?
Het is duidelijk dat daar geen revolutionairen rondlopen en er geen ideologie is.
ik dacht juist hetzelfde! Die Russische nazi-idioten doen de Hitlergroet, terwijl Hitler de Russen bij uitstek aanzag als Untermenschen, alleen geschikt om slavenarbeid te doen voor de Germanen.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be