![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() wel, dat is een belachelijke regeling.En hoe men dat ook noemen mag, verandert daar niets aan: het blijft onnozel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() zeer goed uitgelegd.De regeringen bemoeien zich met veel te veel in deze: je kan de mensen toch niet dwingen om elkaar sympatiek te vinden? En ze dan toch tegen hun zin bijéénsteken kan alleen maar voor problemen zorgen.Dan word de vage antipathie stilletjesaan pure haat...Met alle gevolgen vandien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En je mag daar perfect op weigeren. Ik hoef geen enkele moslim, christelijke of pakistani leuk te vinden. Ik mag die perfect afwijzen omdat zijn geloof, religie of afkomst me niet aanstaat. Dat mag ik nog altijd. Zonder enig probleem. Ik mag iedereen die ik wil niet leuk vinden en ik kan als reden 'zijn afkomst' geven. Daar gaat niemand mij voor veroordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoef niemand persoonlijk leuk te vinden. Ik mag _iedereen_ die ik wil afkeuren omwille van zijn afkomst, in mijn privéleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raven, je bent gebuisd op begrijpend lezen. Je snapte immers niet wat ik zei. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, maar als de enige reden voor het stopleggen van de contacten die reden is, en degene in kwestie zich beschadigd voelt daardoor, dan kan die m.i. naar de rechter stappen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In je privéleven, zeker. Je bepaalt toch met wie je vrienden bent (of verdergaand)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ik een voorbeeld geven. Een buschauffeur laat een moslima staan voor de bushalte zonder de deuren te openen en gaat op asociale wijze verderrijden. Dit mag niet.
Voorbeeld twee: Je breekt contact met iemand vanwege religie, dit mag wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En op WAT gaat die eigenaar zich baseren om een onderscheid te maken tussen homo en hetero ???
Gaat hij ze "uitproberen" of zo ???
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
"Zich beschadigd voelt" .. vaagheid alom. En hoe valt dat te rechtvaardigen? ![]() Je blijft in het zelfde potje roeren, dezelfde argumenten, andere woorden.. Gaan we weer vervallen in een discussie waarbij je - nog maar eens - demonstreert de argumenten van een ander niet te kunnen / willen begrijpen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk wel ... Een chauffeur mag iedereen laten staan als hij/zij het vermoeden heeft dat er problemen zouden kunnen zijn ... Stel dat die bus vol skinheads zit ....
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 29 mei 2007 om 00:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ik heb ze genoeg bezig gezien als ik jong was: op straat laten ze hun ware tronie zien, als ze met wat centen junkies overhalen tot seks...Onschuldig...Vergeet dat maar...Vandaag hebben ze schrik voor aids, en ze zijn wat ouder geworden."Als de duivel oud word leert hij bidden" zegt het spreekwoord.Vandaag zoeken die kerels de respektabiliteit, de sociale aanvaarding.Het is d�*t wat ik hen niet gun.En alle wetten ten spijt zullen ze dat van mij nooit krijgen.Gelukkig ben ik geen uitzondering...
|
![]() |
![]() |