![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwil maar zeggen hé .....
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er zijn genoeg voorbeelden te vinden van beiden hoor de vraag is vaak wat vinden we 'normaal' ? is dat een 'normaal' gedrag ? 'normaal' kunnen fuctioneren ( whatever ) ? je geeft hier ook het voorbeeld van die vrienden die heel d'r dagen in stoned in hun bed lagen/liggen een probleem ? op zich niet echt, maar voor jou natuurlijk wel want het zijn je vrienden en daar heb je uiteraard een bepaald verwachtingspatroon voor... bijzonder sneu voor jou en dat wordt meteen weer gereflecteerd naar iets als : 'ze vergooien hun leven' begrijp je ? uiteraard stelt dit 'probleem' zich niet enkel alleen voor drugs..maar voor alle excentrieke personen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() ik moet idd toegeven da ik veel gebruikers ken die rechten studeren. maar da zijn eerlijk gezegd ook ma speciaal mensen
ene zat te stoefen dat em zen vriendin had zwanger gekregen en haar in de steek had gelaten. wat ik wel vreemd vind is dat je mij hypocriet noemt terwijl je mensen aant verdedigen bent die zelf hypocriet zijn. mensen gaan aanklagen wegens druggebruik terwijl ze het zelf doen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't ging 'm hier echter over dat excessieve familiale plaatje ... daarvan heb ik alvast de indruk dat het verminderd ( maar wie ben ik om dat in te schatten ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() ik heb geen problemen met exentrieke personen
ik heb gewoon iets tegen drugs en da van die vrienden die stoned in hun bed liggen is wel een probleem stel nu eens dat iedereen dat zou doen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind niet dat mijn vrijheid moert afgenomen worden omdat anderen lomp zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't ging 'm hier nu wel over dat excessief familaal totaalplaatje waarnaar hoshi verwees ps dubbeltje Laatst gewijzigd door praha : 31 mei 2007 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Natuurlijk zijn er mensen die er aan verslaafd raken (en hoe jonger men er aan begint, hoe groter die kans idd is... ik denk dat jongeren gewoon kwetsbaarder zijn voor verslaving), maar de meerderheid van degenen die het gebruiken, hebben daar geen enkele last van. Het heeft ook alles te maken met de frequentie van gebruik. Net zoals met alcohol.
Laatst gewijzigd door Edina : 31 mei 2007 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Wiet vervangt gewoon alcohol.
Punt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Vreemdeling
|
![]() het heeft idd met de frequentie te maken
maar zoals ik al eerder zei die frequentie kan snel omslagen he van de moment dat er problemen komen ga je automatisch naar drugs grijpen omdat je weet dat dat je zal kalmeren eens dit gebeurt is is de weg naar verslaving niet ver meer af |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus je execnetriek is bon voor je zolang ze blijkbaar ook economisch functioneel kunnen bijdragen... een geheel andere discussie lijkt me zo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
net zoals bij elke soort verslaving zelfs |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
dat is gewoon logica naja vind ik ik heb toch liever mensen die iets bijdragen dan mensen die op ons kosten nix zitten te doen.. ma das idd een ander discussie ma wa deze discussie betreft ben ik uitgepraat denkk of iem moet me iets nieuws komen ik heb alles gezegd wa ik wou zeggen hierover... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() helemaal niet
want blijkbaar ... Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() wie weet... misschien Edina die verwoordt in een paar grote lijnen waar ik enkele bladzijden over zou doen Laatst gewijzigd door praha : 31 mei 2007 om 19:10. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Vreemdeling
|
![]() pff ale dan kzal verder discusieren ma kan der dan ff iemand aan mijne kant komen staan
das veel te vermoeiend op men eentje ![]() kbegin al koppijn te krijgen ![]() ma waar wilt gij het dan nog over hebben? |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Ik zei het juist.
Reageer gewoon op wat ik zei en doe niet zo "leep". |
![]() |
![]() |