![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() Dit is een regelrechte schande. Wij nodigen deze mensen uit om zich hier te komen vestigen, in onze vrije, democratische westerse samenleving. En wat krijgen wij als dank? Een beetje basisintegratie? O nee.
Zijn er nu echt zoveel moslims die niet beseffen hoe achterlijk het is om tegen wil en dank te blijven volharden in de boosheid, nl. religie, en daarvoor alles op het spel te zetten? Beseffen zij niet dat door zich af te gaan zonderen, zij het racisme en de polarisatie in de hand werken? Dat als deze scholen de regel worden ipv de uitzondering die ze nu zijn, ze zélf een klimaat van apartheid creëren? Stel je voor dat je zelf een allochtone jongere bent met de nodige intelligentie, en je denkt voor jezelf na. Meelijwekkend zijn ze toch, zij die inzien dat religie niet het antwoord is, dat religie geen zekerheid biedt, maar enkel voor spanningen zorgt. Door de patriarchale hiërarchie die daar nog geldt zijn zij gedoemd om gevangen te blijven zitten in zo'n achterlijke cultuur. Erg is dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Goed bezig!!
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze kunnen dus geen trouwe minderheid vormen, en terwijl hun aantal & kracht toeneemt. Vragen zij hun islam wetten&systemen in te voeren in het 'gastland'. Dit is iets wat Boedhisten, Christen, Joden enz... wel kunnen. Trouwe burgers zijn in een ander land en toch hun religie & cultuur behouden en die beleven. Eens moslims hun stempel plaatsen in een bepaald gebied denken ze dat het van hen is. En beginnen speciale moslim rechten te eisen. Zo veroveren ze stilaan een "gastland", dit is de gedachtengoed v/d islam. Wij in het westen zijn te naïef om dit te vestaan, een mooi vb is dat ze nog steed zomaar ons land binnen mogen als zogezegd 'refugé'!! Zijn hier illegaal, worden gekweekt door ons en zullen later eisen dat je hun "moslim/islam" wetten naleeft. Laatst gewijzigd door colargo : 1 juli 2007 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De volgelingen van Mohammed hebben blijkbaar nog niet ingezien dat het systeem niet werkt.
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Het schreinende eraan is wel dat dat zich dan nog eens moslim durft noemen ook. Maar heu... arabieren hebben er niets mee te maken hé. Arabieren hebben hun eigen moskee's overigens. En passen gelukkig wel besluiering toe. Verbieden alcohol en homoseksualiteit is verboden. hmm.. ik vraag me af of de Turken in België zich niet eerder thuis zouden voelen in de Arabische mentaliteit. Van de enkele jonge turken die ik ken zijn het merendeel toch gedreven in hun geloof. Niet mensen die zomaar even de hoofddoek-plicht zou laten vallen voor hun zussen of kinderen.
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 1 juli 2007 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zie niet hoe je uit wat ik schreef deze conclusie kunt trekken. Het heeft er namelijk niets mee te maken. En van je conclusie zelf klopt volgens mij ook niets. Waarom zouden die meisjes enkel werk kunnen vinden binnen de moslimgemeenschap? Er zijn heel wat moslima's die werken in bedrijven en diensten die niets met de moslimgemeenschap te maken hebben. En waarom is het volgens jou zo dat iemand die een hoofddoek draagt zich afzondert? Een collega van mij (ik werk bij een IT bedrijf) draagt op het werk een hoofddoek, en zij zondert zich helemaal niet af. De realiteit spreekt je tegen.
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Papschool? Waarom? Als jij je graag laat beledigen, doe gerust hoor. Ik niet.
![]() |
![]() |
#54 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Wat ik zei is dus heus niet met de haren gegrepen ![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() ?
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Heel het karikaturale schrijfseltje van raven is trouwens lulkoek en staat stijf van de veralgemeningen.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() De veralgemening is het voornaamste wapen van extreemrechts op dit forum.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Vreemdeling
|
![]() Eigenlijk is het een omzeiling. Alhoewel een meisje niet echt verplicht is een hoofddoek te dragen zal de sfeer haar er wel toe dwingen. Ik ken dat liedje. En het feit van een oortgelijke school toe te staan is op termijn een gevaar voor onze mooie bange en politiek [FONT=Tahoma][FONT=Tahoma]correcte démocratie.[/FONT][/FONT]
|
![]() |
![]() |