![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Partijlid
|
![]() Waarom zijn diegene die TSO studeren lagere klasse?
![]()
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Lagere klasse ? TSO ?
Een richting industriële wetenschappen bijvoorbeeld ? ![]() Ik denk dat u het TSO serieus onderschat mijn beste dikkenek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() In gesprekken met willekeurige mensen stel ik altijd één simpele vraag: "wat heeft het Blok in 30 jaar voor u gedaan, en denkt u dat ze in de komende jaren iets voor u zullen doen ?" Ge moet dan eens de gezichten zien !
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Dit klinkt misschien als een waanzinnig voorstel, maar als we nu eens gaan stemmen tussen twee peilingen door? Allee ja, kan misschien nogal raar overkomen in deze peilingmania, maar waarom ook niet?
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Kerel, wees blij dat die er zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
En platbroeken van jouw slag gaan Vlaanderen redden? Dat ziet er goed uit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het vrij normaal dat sommige mensen hun voorkeur voor het Vlaams Belang niet laten blijken omwille van hun omgeving. Ik ken genoeg mensen die als Vlaams Belanger geen job kregen of werden gebuisd op een school (of andere vormen ervan) omwille van hun partij-voorkeur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat er niet om wat het Blok gedaan heeft de laatste 30 jaren. Het gaat er wel om wat de mensen die op het Blok stemmen vragen, smeken, bidden, hopen ... dat er zou gedaan worden. Simpele vragen worden gesteld door simpele mensen: ooit al een dergelijke vraag horen stellen over een "zweeppartij"? Ooit al een dergelijke vraag gesteld aan een klassieke regeerpartij? Het is voor mij duidelijk: je wil niet dat de toekomstige regering een beleid voert, neen, je wil alleen maar één partij bestrijden .... al de rest laat je koud. Dezelfde fout dus dan de klassieke partijen sedert de eerste zwarte zondag. ps: ik ben geen blokker; ik ben grote tegenstander van de racistische instelling van de meeste leiders van het blok. Ik begrijp anderzijds wel dat veel gewone Vlamingen, die in de simpele arbeiderswijken wonen, dat het moeilijk samenleven is als de massa immigranten geen gelegenheid krijgt om zich aan te passen . heel wat anders dan in een villawijk of de foyer van een toneelgezelschap .. bla bla .. zie andere posts
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En dat de anderen niets doen is ook gedeeltelijk waar. Mijn stem op het VB gaat er een zijn van protest tegen het non-beleid van de "gevestigde" partijen. Steeds maar weer schandalen en scheefgetrokken situaties. Het is niet omdat je geen racist wil lijken dat je compleet naar de andere kant moet omslaan. Objectief blijven is de boodschap en dat is heden ten dage niet meer het geval bij de "gevestigde" partijen. Het wordt tijd dat ze eens een echt signaal kregen, bijv een grote vooruitgang van het VB om nu eens en voor altijd die situaties recht te zetten waardoor het VB steeds maar verkiezingen wint. En ja: de vorige verkiezingen hebben ze ook gewonnen. Het is niet omdat half allochtoon Antwerpen op de SP-A stemt dat het VB verloren heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() "Walen zijn lui", "Eigen volk eerst", "Waalse profiteurs", "Walen buiten", "de islam is een gevaarlijke godsdienst", "aanpassen of opkrassen", etc etc.
Teveel om op te noemen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |