![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Een extreemrechtse die zegt dat we de schuldigen moeten straffen en niet de bevolkingsgroep waaruit hij komt. Ik geloof mijn ogen niet!!!
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Vooral Islamitische mensen dus, die zich verplicht voelen zich stoer voor te doen voor hun "maten" en denken dat ze zich ongeveer alles kunnen permitteren!
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() En ja, dit klopt wel en het is zeker zo, maar 70% van de gevallen hebben dan ook weer ook te maken met allochtonen. De andere 30% moet zeker ook gestraft worden, die hebben niet het recht om dingen te mogen en kunnen die anderen wel mogen, maar buitenlanders zijn hier te gast en moeten dus onze regels respecteren, net zoals Vlamingen dat doen.
![]() |
![]() |
#44 |
Partijlid
|
![]() bwa, ze hebben zelfs 'apartheidszwemmen' voor astma-patienten, hartpatienten, revaliderenden, naaktzwemmers, senioren, ... dan ga ik niet zo hypocriet zijn om er een probleem van te maken als moslims ook hun zwemuurtje hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Een extreemlinkse die zegt dat we racaille moeten straffen bij ongehoord gedrag. Ik geloof mijn ogen niet!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Bah ja, en bij de astma-patienten, hartpatienten, revaliderenden, naaktzwemmers geldt de fysieke handicap als reden voor het apartheidszwemmen, en bij de moslima's geldt de geestelijke handicap als reden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() Loll!!
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Ongetemde Leeuw : 2 juni 2007 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Ongetemde Leeuw : 2 juni 2007 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Gouverneur
|
![]() Tegenwoordig noemen ze een Brusselse jongere "buitenlander"
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Gouverneur
|
![]() De problemen in Huizingen bestaan al langer. De leraar die ik had voor mijn reddersopleiding werkte in Huizingen. De verhalen die deze man vertelde waren (nu al 5 jaar geleden) gewoonweg schrijnend. Het ging ook steeds om allochtonen. Hij sprak toen al van de bermuda's, of van moslima's die compleet met hun tenten in het water gingen.
Redders werden gewoonweg het water ingegooid als ze iets tegen dat gespuis durfden zeggen. Een bermudaverbod is prima, het is onhygiënisch. Dat er neveneffecten aan dit verbod staan zou ik een win-win situatie noemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb trouwens al zovaak gezegd dat je gewoon die onruststokers achter de tralies moet smijten en opgelost.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() Bouw nieuwe.
Nee, dat is geen Blokstandpunt, die cellen dienen net zo goed voor autochtonen.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() VB staat voor meer politieveiligheid ook, het is dus ook in hun programma opgenomen.
![]() |
![]() |
#60 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gevangenis is geen instrument om criminaliteit te bestrijden, wel om criminaliteit te produceren. Dat heeft Foucault meer dan overtuigend aangetoond.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |