![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij kan hij ook spoed-studies bestellen over flat tax bvb. Dus hij doet ook aan marketingstrategie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vroeger kreeg je daar een apart aanslagbiljet voor. Maar sinds verleden jaar (of twee jaar geleden, ik wil er vanaf zijn), is die gewestelijke heffing opgenomen in de zgn. integrale waterfactuur. De heffing wordt nu een retributie, een vergoeding voor een dienst, zoals iemand hier al heeft gezegd. De reden waarom men het systeem gewijzigd heeft? Sinds een paar jaar zijn gewestelijke belastingen niet meer aftrekbaar in de vennootschapsbelasting (federale maatregel). Het Vlaamse gewest heeft dan besloten om die heffingen niet langer belastingen te noemen, zodat vennootschappen ze nu weer kunnen aftrekken. Federalisme op zijn Belgisch. Die BTW op de heffing is een consequentie van het feit dat het nu zogenaamd een vergoeding is voor een dienst (die niet vrijgesteld is van BTW).
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 4 juni 2007 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
Partijlid
|
![]() Als ik hier alles lees en dat doe ik, heeft alleen Percalion een antwoord gegeven, die mij niet voldoet, en de rest beschouw ik als ZEVER.
Ik had een vraag gesteld! en een deskundig antwoord gevraagd, de enige reactie die je hier krijgt is een opsomming van hoe slecht en hoe slechter men het heeft. Wil iemand hier eens een deftig antwoord op geven, herlees dan zeker posting 23, want daar gaat het werkelijk om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb u dat gegeven.
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik vind uw waterfaktuur ijzelingwekkend laag, de meeste betalen meer en de belasting is het splitsen van al die riolen en de btw is opgelegd door de administratie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter