![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Indien deze beweringen internationaal verkondigt worden zitten we met een serieus probleem.
Ik dacht enkel Islamstaten dit ontkenden(wat gelijk is aan ontkennen ivm genocides). Even nagedacht, het zijn idd enkel Islamstaten die dit verkondigen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijheid van meningsuiting.
Als hij adt wilt zeggen, dan mag hij dat. Maar ik mag hem daar wel op afrekenen. Dat is mijn vrijheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volledig mee akkoord. Iedereen heeft het recht om een eigen mening te hebben over eender welke genocide, hoe vreemd die mening dan ook mag zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() ik beroep er mij namelijk op van de paus bekeerd te hebben. U kan hier gerust de paus op afrekenen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wel niet betekent dat men dat op school ook 'alternatieve' visies moet aanleren. Die informatie moet vrij beschikbaar zijn. Verschil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Turkse Grijze Wolven? Die komen hier toch maar binnen twee generaties op?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 6 juni 2007 om 01:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Kinders, begeef u eens naar Wikipedia, doe er wat kennis op over het Turkse nationalisme, de Armeense genocide en de rol van het "islamisme" in heel dat zaakje en kom dan terug grotemensenpraat verkopen! Laatst gewijzigd door zorroaster : 6 juni 2007 om 03:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Wie gelooft Yves Leterme eigenlijk nog?"
http://www.brusselsjournal.com/node/2165
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het kan eigenlijk niet gekker. Om extreem rechts te bekampen hebben wij ontkenning of minimaliseren van die ene genocide strafbaar gemaakt, maar omdat wij zo schrik hebben van moslims trekken wij hoe langer hoe meer die andere genocide in twijfel. Het is heerlijk om te zien hoe de mensen die de dwaze, slechte wetten over de holocaust hebben gestemd zich nu in allerlei bochten wringen om niet te moeten zeggen dat Turkije bewust honderdduizenden Armeniërs heeft uitgemoord. Wat Leterme betreft heeft hij voor de zoveelste keer bewezen dat hij een politiek-correct weekdier is. Het wordt nog beter als men weet dat de volkerenmoord op de Armeniërs mogelijk een inspiratiebron was voor de nazi's. Hitler heeft persoonlijk gealludeerd naar het gebrek aan interesse voor wat met de Armeniërs gebeurd was. Blijkbaar was Hitler meer begaan met het lot van de Armeniëts dan de heer Leterme, die bereid is om de geschiedenis naar de prullenmand te verwijzen om een paar Turkse stemmen bij te winnen. Een politicus met principes, bestaat dat nog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die Turk staat op de CD&V-lijst en beweert de mening van Leterme bijgestuurd te hebben. Heeft Leterme dat geloochenstraft? Ik weet het niet, maar Leterme zegt wel dat hij het woord genocide niet in de mond neemt. Toch allemaal niet zo onschuldig. Zeker is dat Turkije, overwegend islamitisch en nationalistisch (in de slechte zin van het woord), niet duldt dat er over Armeense genocide gesproken wordt. Leterme wil geen Turkse stemmen verliezen en drukt zich dus zeer 'voorzichtig' uit. Ethiek eindigt waar de jacht op (Turkse) stemmen begint! Laatst gewijzigd door luc broes : 6 juni 2007 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Beste, indien islamisme niet zou bestaan, dan zouden wij deze discussie niet hebben, want Leterme had in dat interview durven zeggen wat hij werkelijk denkt, namelijk dat die genocide wel degelijk heeft plaatsgehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Vandelanotte is blijkbaar even laf, cynisch en hypocriet als Leterme. Zie onderstaand artiekel van HLN die ook een paar leuke foto's heeft gevonden van Armeniërs en hun Turkse vrienden.
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art....bron=homeArt1 Laatst gewijzigd door Kaal : 6 juni 2007 om 08:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bovendien sprak ik in de toekomst, het conflict is nog niet gedaan, en de fundamentele keuzes moeilijk, zeker voor Israel. Ofwel een onafhankelijke palestijnse staat met teruggave van de wederrechtelijk genomen gebieden, ofwel annexatie en een minderheid worden in eigen land, ofwel .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb het echt moeilijk met die 'angst voor de moslims'-waanzin. Karel De Gucht, wiens mening er als minister van Buitenlandse Zaken veel meer toe doet op dit moment, heeft de uitspraken van Leterme al serieus op de korrel genomen. Hij is niet angstig, of wat? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Stel je voor een boys-scout mag het begrip splitsen NIET in de mond nemen; Maar ergun Top mag wel de grootste onzin uitkramen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Heeft met islamisme niets vandoen. Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 6 juni 2007 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |