Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Moeten bermuda's worden toegelaten in zwembaden ?
Ja. 10 35,71%
Neen. 13 46,43%
Ja, maar ... 2 7,14%
Neen, maar ... 1 3,57%
Geen mening. 2 7,14%
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juni 2007, 22:14   #41
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Oh nee, foto's van bijna naakte mannen! Wat erg!
Hij had er minstens een paar knappe vrouwen kunnen tussenzetten ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Villa Comedia Bekijk bericht
Over mijn toegevoegde foto zei ie niks...
Uiteraard niet... Als je zoiets ziet ben je ineens tevreden over je eigen figuur
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 22:18   #42
Villa Comedia
Schepen

Villa Comedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Uiteraard niet... Als je zoiets ziet ben je ineens tevreden over je eigen figuur
Absoluut, maar ik had ook gewoon wat "tegengewicht" willen bieden...
Oud 6 juni 2007, 22:24   #43
Jéhan
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Het lijkt me idd onhygienisch . Deze broeken worden ook BUITEN het zwembad gedragen .
En Wie gaat er betalen voor het vervangen van de filters van het zwembad ??? Moet dan de algemene toegangsprijs omhoog om het onderhoud te betalen ???
Dit verbod heeft niets te maken met allochtoon-autochtoon , meer met het proper houden van het water waar iedereen in zwemt ...
De regels zijn simpel , zewemkledij verplicht , haren bijeen (eventueel badmuts) ...
En als het een debat allochtoon-autochtoon moet worden , dat ze dan komen bleiten als de apartheid wordt ingevoerd ... Want zover gaat het nog komen als die groepen blijven amok maken ...
Men kan dan eigenlijk beter vragen om de zwemshort slechts voor het zwemmen te gebruiken. Je kan evenzeer een iets kortere zwemshort dragen buiten het zwembad...

Waarom moet ik een zwembroek dragen omdat er een paar onruststokers met lange short kwamen zwemmen. Waarom moet ik een zwembroek dragen omdat er sommigen hun short ook dragen buiten het zwembad?

Met andere woorden, waarom moeten wij onze eigen vrijheid beknotten omwille van hun gedrag? Neen, gerichte aanpak is dan ook veel efficienter en kan een écht effect hebben, dit zorgt hooguit voor een verplaatsing van het probleem.
Jéhan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 22:32   #44
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

En wat doe je als er een ploeg topsporters komt oefenen ???
Deze foto is nu van een vrouw , maar ook de mannen dragen bij zwemkampioenschappen zo'n kledij ... Tot onder de knie ...

Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2007, 22:32   #45
Villa Comedia
Schepen

Villa Comedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jéhan Bekijk bericht
Men kan dan eigenlijk beter vragen om de zwemshort slechts voor het zwemmen te gebruiken. Je kan evenzeer een iets kortere zwemshort dragen buiten het zwembad...

Waarom moet ik een zwembroek dragen omdat er een paar onruststokers met lange short kwamen zwemmen. Waarom moet ik een zwembroek dragen omdat er sommigen hun short ook dragen buiten het zwembad?

Met andere woorden, waarom moeten wij onze eigen vrijheid beknotten omwille van hun gedrag? Neen, gerichte aanpak is dan ook veel efficienter en kan een écht effect hebben, dit zorgt hooguit voor een verplaatsing van het probleem.
En dan nog afgezien van het feit dat venten aan de loketten aan de jeugd moeten gaan vragen: "Zeg, manneke/maske, mag ik uw zwembroekske eens zien?"
Oud 7 juni 2007, 07:20   #46
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Hun kledingsstijl is tamelijk janetterig. Dat is iets wat iedereen toch weet?

Het is zelf zo jeanetterig , dat de meeste homo`s hun anders zijn gaan kleden om er nie met geindentificeerd te worden ...

Ah en wie zou er zich nu nog nen BMW 3 reeks van een jaar of 7 tweede hands durven kopen ,...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be