![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar armoede is een onrecht en dat moet bestreden worden. En daar wil CAP voor gaan. Natuurlijk is er ook een grote massa die ergens tussen de gewone man en de zogezegde kansarmen inzit en die evengoed het recht hebben om geholpen te worden en deze massa word ook nog eens dikwijls vergeten en dat zou niet mogen. maar CAP is een partij die pas begint. Er is al heel wat gedaan inzake het programma maar het is nog lang niet af zoals het zou moeten. Het is noodzakelijk dat CAP op termijn een breder publiek zal moeten gaan aanspreken en een evolutie van het programma is dan ook een must. Ik zou zeggen : wat houd u tegen om zelf initiatief te nemen en proberen uw punten op de agenda van CAP te zetten en om zo armoede over de ganse lijn te kunnen bestrijden ook het zogezegde eigen volk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met een werkweek van 32 uur en zonder flexibiliteit en stressen, met verplichte aanwervingen... én voor een gezin met 2 werkende personen (zonder kinderen) een gegarandeerd inkomen van 3.000 netto per maand... is de armoede zo uit de werelend.. Zo simpel is dat... Meer moet dat niet zijn... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 8 juni 2007 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik heb al affiches op de bredabaan zien hangen denk ik. en een paar in antwerpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal de laatste zijn om het Antwerps dialect te verdedigen maar ge moet ook niet overdrijven. De doorsnee Antwerpenaar is best in staat een Nederlandse tekst te verstaan ook al wil VTM ons anders doen geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Daar gaat het niet over
![]() Ik had het over het 'grapje' van CAP in Meise.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Wie of wat is CAP nu eigenlijk? I never heard of them.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zit veel in met deze minder begaafde mensen,wat erg moet dat toch zijn hé Veel geluk in Uw droevige strijd ![]()
![]() |