![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja onze economie wordt feministischer en vrouwviendelijker:
vrouwen fungeren rond communicatie, kleren shoppen en voeding De landbouw is dusdanig geautomatiseerd dat nog 3% van de bevolking aktief is in de voeding, de kledij komt van china voor een prikje en de GSM's zijn de backbone van het vrouwelijke communicatiestrategie geworden. Welke functie heeft een man nog in die maatschappij ? Zoals groen kan floreren in een industriele maatschappij, kan het lesbisch koppel zich voortplanten met een 'dikbil catalogus van mannen met hoog 'chipendale' gehalte ' en IVF Hoe kun je als man overleven in deze maatschappij ? Door uw gay te gedragen: smaakvolle kledij, communicatievaardig en bereid als donor te fungeren. Welke partij is het meest gay ? of het meest vrouwvriendelijk ? Partijen die dus communicatie opengooien , import uit china liberaliseren en homohuwelijken toelaten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging over frustré Decoorne die overwoog op VLD te stemmen toen er nog geen sprake was van LDD. En wat die geloofwaardigheid van De Decker betreft heb ik ook mijn twijfels. Deze week verklaarde hij op tv tegen toetreding van Turkije te zijn maar hij hielp het toen toch maar mooi mee goed keuren. Ruikt wel naar hypocrisie. Laatst gewijzigd door daiwa : 8 juni 2007 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Schepen
|
![]() Eh, ANTWERPS BEDRIJF? ze betalen toch aan dat bedrijf hé?? en die mensen in dat bedrijf hebben werk gehad door VB? sjonge sjonge hoe moeilijk kan het zijn, begrijpend lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
ik bedoel maar ik zal ook vanalles kopen in een marokkaanse winkel gelegen in aalst dus ik betaal aan een aalsterse winkel maar jah dat die produkten uit marokko komen dat telt niet want ik geef toch geld aan een AALSTERSE winkel.... kwestie van eigen volk eerst toe te passen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De grootste toegevoegde waarde blijft plakken in belgie, en bovendien is het nog een voorbeeld van goed beheer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat denk je dat dit is? Beschermende maatregelen? Wat zijn die beschermende maatregelen dan wel? Leg me eens uit dat dit niets met quota te maken heeft? Laatst gewijzigd door AyneRand : 8 juni 2007 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar Brugge Veilig en Leefbaar, Brugge IS veilig en leefbaar....
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Pragmatische", maw maatregelen die ten allertijde kunnen herroepen worden als het in ons belang is, hoe hypocriet kan je zijn. De vrije markt kan zich maar best van deze hypocrieten ontdoen, we hebben geen regels nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zou gewoon graag een bron hebben want ik ben dat nog niet tegen gekomen in hun programma (niet dat ik al alles heb gelezen hoor) |
|
![]() |
![]() |