Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2007, 10:35   #41
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Ja onze economie wordt feministischer en vrouwviendelijker:
vrouwen fungeren rond communicatie, kleren shoppen en voeding
De landbouw is dusdanig geautomatiseerd dat nog 3% van de bevolking aktief is in de voeding, de kledij komt van china voor een prikje en de GSM's zijn de backbone van het vrouwelijke communicatiestrategie geworden.

Welke functie heeft een man nog in die maatschappij ? Zoals groen kan floreren in een industriele maatschappij, kan het lesbisch koppel zich voortplanten met een 'dikbil catalogus van mannen met hoog 'chipendale' gehalte ' en IVF
Hoe kun je als man overleven in deze maatschappij ? Door uw gay te gedragen: smaakvolle kledij, communicatievaardig en bereid als donor te fungeren.

Welke partij is het meest gay ? of het meest vrouwvriendelijk ? Partijen die dus communicatie opengooien , import uit china liberaliseren en homohuwelijken toelaten.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2007, 11:09   #42
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door el_duvel Bekijk bericht
Wat is er dan niet geloofwaardig aan LDD...

Die doping affaire was toch wel juist he....

Het ging over frustré Decoorne die overwoog op VLD te stemmen toen er nog geen sprake was van LDD.

En wat die geloofwaardigheid van De Decker betreft heb ik ook mijn twijfels.
Deze week verklaarde hij op tv tegen toetreding van Turkije te zijn maar hij hielp het toen toch maar mooi mee goed keuren.
Ruikt wel naar hypocrisie.

Laatst gewijzigd door daiwa : 8 juni 2007 om 11:09.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2007, 13:57   #43
Blackwidow
Schepen

Standaard

Citaat:
Dat bedrijf beweert niets van eigen volk eerst he en VB verkondigt nix anders...
ik vind dit wel deuk in geloofwaardigheid...
het principe is precies : eigen volk eerst tenzij het te veel kost...
Eh, ANTWERPS BEDRIJF? ze betalen toch aan dat bedrijf hé?? en die mensen in dat bedrijf hebben werk gehad door VB? sjonge sjonge hoe moeilijk kan het zijn, begrijpend lezen.
Blackwidow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2007, 14:07   #44
Bernt
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Leuke reacties uit de marginale hoek, maar dat zijn we ook gewoon.
Niet wanhopen Lucien er is nog toekomst voor u, want Brugge gaat een frietmuseum oprichten.
Je kan jezelf aanbieden als "Brugsche fossiel "
Bernt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2007, 14:40   #45
el_duvel
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackwidow Bekijk bericht
Eh, ANTWERPS BEDRIJF? ze betalen toch aan dat bedrijf hé?? en die mensen in dat bedrijf hebben werk gehad door VB? sjonge sjonge hoe moeilijk kan het zijn, begrijpend lezen.
Dan moet je eigen volk eerst en eigen werk eerst niet promoten he...

ik bedoel maar ik zal ook vanalles kopen in een marokkaanse winkel gelegen in aalst dus ik betaal aan een aalsterse winkel maar jah dat die produkten uit marokko komen dat telt niet want ik geef toch geld aan een AALSTERSE winkel.... kwestie van eigen volk eerst toe te passen
el_duvel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2007, 15:43   #46
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

De grootste toegevoegde waarde blijft plakken in belgie, en bovendien is het nog een voorbeeld van goed beheer
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2007, 16:03   #47
Blackwidow
Schepen

Standaard

Citaat:
Dan moet je eigen volk eerst en eigen werk eerst niet promoten he...

ik bedoel maar ik zal ook vanalles kopen in een marokkaanse winkel gelegen in aalst dus ik betaal aan een aalsterse winkel maar jah dat die produkten uit marokko komen dat telt niet want ik geef toch geld aan een AALSTERSE winkel.... kwestie van eigen volk eerst toe te passen
Eh waar komt nagenoeg alles vandaan denk je? Ik werk bij het tweede grootste bedrijf in de wereld. Productie-plant in Gent, Polen, Hongarije, Spanje, Italië, Duitsland, UK, China.... Hoeveel is import in België? Denk je dat VB dat allemaal wilt afschaffen of zo? Het is altijd van : 'Eigen volk' is racistisch. Maar dan plots komen ze af dat VB het niet toepast... riiiight.... Die mensen in die Marokkaanse winkel zijn toch mensen die in België werken? Kan ik alleen maar toejuichen... 'Eigen volk eerst' principe is positieve discriminatie naar autochtonen toe...
Blackwidow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2007, 17:20   #48
Pieter B
Staatssecretaris

Pieter B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Nee, het Vlaams Belang steunt importquota's.
Sorry maar dat kan ik nergens in hun programma terugvinden. Kan jij me zeggen waar dat staat ?
Pieter B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2007, 21:24   #49
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B Bekijk bericht
Sorry maar dat kan ik nergens in hun programma terugvinden. Kan jij me zeggen waar dat staat ?
"Het Vlaams Belang pleit er dan ook voor dat de EU pragmatische beschermende maatregelen neemt tegen landen die niet dezelfde hoge sociale en ecologische normen hanteren."

Wat denk je dat dit is? Beschermende maatregelen? Wat zijn die beschermende maatregelen dan wel? Leg me eens uit dat dit niets met quota te maken heeft?

Laatst gewijzigd door AyneRand : 8 juni 2007 om 21:36.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2007, 21:33   #50
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Maar Brugge Veilig en Leefbaar, Brugge IS veilig en leefbaar....
MaGNiFiCaT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2007, 21:47   #51
AyneRand
Minister-President

Standaard

Citaat:
"Het Vlaams Belang pleit er dan ook voor dat de EU pragmatische beschermende maatregelen neemt tegen landen die niet dezelfde hoge sociale en ecologische normen hanteren."

Wat denk je dat dit is? Beschermende maatregelen? Wat zijn die beschermende maatregelen dan wel? Leg me eens uit dat dit niets met quota te maken heeft?
Let ook op het taalgebruik : één niet Vlaanderen moet dit doen wel Europa, kwestie van die verantwoordelijk naar iemand anders toe te schuiven. maar dat zijn we van het Vlaams Belang gewoon.

"Pragmatische", maw maatregelen die ten allertijde kunnen herroepen worden als het in ons belang is, hoe hypocriet kan je zijn. De vrije markt kan zich maar best van deze hypocrieten ontdoen, we hebben geen regels nodig.
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2007, 15:00   #52
Pieter B
Staatssecretaris

Pieter B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik heb niet gezegd dat ik je niet geloof hé

Ik zou gewoon graag een bron hebben want ik ben dat nog niet tegen gekomen in hun programma (niet dat ik al alles heb gelezen hoor)
Pieter B is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be