![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mijn mening:
[size=7] LANG LEVE BELGIË[/size] ![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet te gemeen he Lesane...
|
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() En hoe was het bij Annemans?
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
|
![]() |
![]() |
#46 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Zou je dit niet beter via mail doen? Lijkt me nogal laf iemand afmaken achter een anonieme nick op een publiek forum. |
||
![]() |
![]() |
#47 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!! http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland." |
||
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() aan alle N-VAers die hun heil denken te vinden in andere partijen, neem een voorbeeld hieraan:
[size=6]Kortrijks gemeenteraadslid Lieve Vanhoutte keert terug naar N-VA 12/12/2003 13:51[/size] Het Kortrijkse gemeenteraadslid Lieve Vanhoutte keert terug naar de N-VA. Vanhoutte had midden september de partij verlaten na het afspringen van de kartelbesprekingen tussen N-VA en CD&V. Bij het uiteenvallen van de voormalige Volksunie had Vanhoutte resoluut voor de kant van voorzitter Geert Bourgeois en zijn nieuwe partij N-VA gekozen. Toen de kartelbesprekingen met CD&V afsprongen "had ik er behoefte aan om alles eens op een rijtje te zetten", luidt het. Vanhoutte verliet de partij en zetelde als onafhankelijk gemeenteraadslid in Kortrijk. Succes "In de periode die op mijn vertrek volgde, ben ik tot het besef gekomen dat ik niet langs de kant kan blijven staan", zegt ze. "De Vlamingen hebben een echt ongebonden en rechtlijnige verdediger van hun belangen nodig. Als moderne Vlaming hoor ik bij de N-VA thuis. De ongebondenheid, de gedrevenheid en de openheid van structuren maken van de N-VA een partij die ik niet kan missen. Daarom zal ik maximaal mijn steentje bijdragen om van de Vlaamse verkiezingen een succes te maken", aldus Vanhoutte." |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk dat ik maximaal mijn steentje zal bijbrengen om mijn eigen te promoten en zo nog een postje te krijgen waar ik mij niet te moe moet maken en nog een aardig stuiver bijverdien!" ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Grrrrr... Ik wist het he. En juist daarom dat ik hier zo reageerde!
Actualiteit Persmededelingen Brussel, 11/02/2004 NATIONALE PENNINGMEESTER RONDUIT-NVA STAPT OVER NAAR DE VLAAMS BLOK JONGEREN! Op het ogenblik dat de Vlaams Blok Jongeren (VBJ) een wervingscampagne houden onder het motto: “Kies voor Vlaanderen!” heeft Jeroen Messiaen, de nationale penningmeester van Ronduit, de jongerenafdeling van de NVA, beslist om de rangen van VBJ te vervoegen. Jeroen Messiaen is een 23-jarige Brusselaar en gewezen nationale actievoerder en penningmeester van Ronduit. Vanaf vandaag gaat hij zijn strijd voor een onafhankelijk Vlaanderen verder voeren met de Vlaams Blok Jongeren. Jeroen ziet geen heil meer in de NVA en haar jongerenafdeling. Met zijn overstap naar de Vlaams Blok Jongeren wilt hij duidelijk maken dat alle Vlaams-nationalisten zich moeten groeperen binnen het Vlaams Blok. De versnippering van Vlaams-nationale krachten komt immers alleen ten goede aan de vijanden van Vlaanderen. VBJ rekent dat nog meer nationalistische jongeren van Ronduit-NVA het voorbeeld van Jeroen Missiaen zullen volgen en de stap zullen zetten naar de Vlaams Blok Jongeren. VBJ verwelkomt iedereen van goede wil die met ons de strijd voert voor een onafhankelijke Vlaamse staat. Meer dan ooit is een bundeling van Vlaams-nationale krachten nodig. Frederic Erens Nationaal voorzitter Vlaams Blok Jongeren
![]() |
![]() |
#51 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#52 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
boeiend, zeer boeiend; hoop dat je daarmee mikt op de Vlaamse Republiek, maar dat je evenzeer beseft dat die er zal moeten komen ondanks de anti-politiek die uw nieuwe partij voert... Soit, afgezien daarvan hoop ik dat je weet achter welk een maatschappelijke invulling ge u nu schaart door uwen overstap! Ge doet maar wat ge niet laten kunt, maar ik hoef het onafhankelijke maar rechts-conservatieve en bekrompen Vlaanderen van het Madouplein niet. Sukses ermee ![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als ik het goed begrijp dan wil je nog liever die verachterlijk belgische staat in plaats van een Vlaamse Republiek (met het VB aan de macht)! Dit begrijp ik niet, moest groen! de enige Vlaams-nationale partij zijn, zelfs dan stemde ik daar op al sta ik daar ideologisch niet achter! Stel; het Vlaams Blok komt aan de macht, dan is dit door het volk gekozen, en richt een referendum in met de keuze: belgië of Vlaanderen; dan kies jij toch belgië als ik je redenatie verder zet. Het is ook zo, dat als we via het VB onafhankelijk worden, er bij een volgende verkiezing weer een andere partij aan de macht kan komen. Wat is dan jou probleem??? AVV (alles voor Vlaanderen, die VVK telt niet echt voor mij ![]()
![]() |
#54 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Enkel dat ik het rechts-conservatieve luik van het VB programma niet wil gerealiseerd zien in het onafhankelijke Vlaanderen... |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
2) Met twee woorden spreken. [/i]
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Geniet vooral van je vijftien minuten bekendheid, zoals Warhol het eens treffend beschreef! Dat je die eigenhandig nog wat wil uitvergroten hier is een ongelofelijke uiting van egotripperij.
Op geen enkele manier verklaar je immers inhoudelijk de overstap, nee, "ik ga naar het VB" en "ik", "ik", want "de peiling was slecht"... Maar laat je pret vooral niet vergallen door mensen die nog wel weten te kiezen voor engagement dat verder gaat dan een driemaandelijks peilinkje. Amuseer je vooral. Je mag misschien zelfs op de foto met de grote Annemans! |
![]() |