Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juni 2007, 19:56   #41
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stijnvdb Bekijk bericht
verdorie...dit lijkt me nog eens een leuke proef om van de vakantie eens uit te proberen! Nu ben ik toch benieuwd! Heb al eens eventjes oppervlakkig gegoogled naar dergelijke testresultaten maar niet direct iets gevonden...
Wat ben je precies van plan te testen, de stabiliteit van de kernel?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 19:58   #42
stijnvdb
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Wat ben je precies van plan te testen, de stabiliteit van de kernel?
Hehe, de overall stabiliteit Welke van de 2 nu in de praktijk als eerste zou gaan vastlopen...
stijnvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 20:00   #43
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hehe, de overall stabiliteit Welke van de 2 nu in de praktijk als eerste zou gaan vastlopen...
PB me maar de resultaten, als je die binnenhebt. Het lijkt me wel interessant. Ik heb Windows Vista enkel aangeschaft omdat ik probleempjes kreeg met mijn niet zo legitieme Windows XP versie.
Oud 11 juni 2007, 20:03   #44
stijnvdb
Vreemdeling

Standaard

zal ik zeker doen! En je Vista is wél legitiem...? Er zijn trouwens meer dan 101 manieren om je XP legitiem te maken hoor je kan zelfs je key veranderen en hem WGA-verified maken ...maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat we het daar in deze topic over hebben
Oud 11 juni 2007, 20:05   #45
duncan
Banneling

Standaard

Neen Stijn maar gelijk heb je dat software key's steeds aangepast kunnen worden zelfs met de doorsnee programma's kan je dat .

lol ....101 manieren ?!

duncan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 20:05   #46
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
zal ik zeker doen! En je Vista is wél legitiem...? Er zijn trouwens meer dan 101 manieren om je XP legitiem te maken hoor je kan zelfs je key veranderen en hem WGA-verified maken ...maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat we het daar in deze topic over hebben
Jup, m'n Vista is wel legitiem. Maar eigenlijk ben ik er op een beetje onrechtmatige wijze aan gekomen. Je mag namelijk OEM-versies niet zonder hardware aanschaffen, en dat heb ik wel gedaan.

Dat cracken van de WGA heb ik een keertje gedaan, maar dat moet je elke keer opnieuw doen en ik vind het ook niet echt vertrouwd. Dus, deze investering is het wel waard denk ik, aangezien ik niet zo van prutsen houd.
Oud 11 juni 2007, 20:06   #47
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik had trouwens eerst een Windows XP Pro corporate. Heel lang geen gezeur gehad, later kwam Microsoft erachter, en toen gingen ze zeiken elke keer als ik opstartte.
Oud 11 juni 2007, 20:08   #48
K. De Baerdemaeker
Vreemdeling

K. De Baerdemaeker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jup, m'n Vista is wel legitiem. Maar eigenlijk ben ik er op een beetje onrechtmatige wijze aan gekomen. Je mag namelijk OEM-versies niet zonder hardware aanschaffen, en dat heb ik wel gedaan.

Dat cracken van de WGA heb ik een keertje gedaan, maar dat moet je elke keer opnieuw doen en ik vind het ook niet echt vertrouwd. Dus, deze investering is het wel waard denk ik, aangezien ik niet zo van prutsen houd.
Hetzelfde probleem is wanneer je een OEM versie wel 'legitiem' hebt aangeschaft en een fresh install wil doen.
K. De Baerdemaeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 20:10   #49
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K. De Baerdemaeker Bekijk bericht
Hetzelfde probleem is wanneer je een OEM versie wel 'legitiem' hebt aangeschaft en een fresh install wil doen.
Huh? Ik heb gelezen dat je OEM-versies oneindig vaak kan herinstalleren (incl. formatteren), mits je het moederbord niet vernieuwt.
Oud 11 juni 2007, 20:12   #50
stijnvdb
Vreemdeling

Standaard

da's vreemd, ik doe het nu toch al vrij lang met een niet-zo-legitieme xp pro.. sinds de wga crack heb ik nergens last van gehad, ze laten me netjes met rust Je moet er een beetje chance mee hebben, I guess Bon, zolang dit geen problemen geeft ben ik content! Het is natuurlijk altijd wel beter hem echt legitiem te kopen...maar voor een studentje als ik valt dat allemaal nogal duur uit...

Laatst gewijzigd door stijnvdb : 11 juni 2007 om 20:13.
Oud 11 juni 2007, 20:15   #51
K. De Baerdemaeker
Vreemdeling

K. De Baerdemaeker's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Huh? Ik heb gelezen dat je OEM-versies oneindig vaak kan herinstalleren (incl. formatteren), mits je het moederbord niet vernieuwt.
Vreemd. Er staan talloze trukjes op het internet om die OEM limiet te omzeilen, zoals 2 files uit de system-folder backuppen e.d. Er zijn in ieder geval al veel klachten gekomen op het OEM systeem van WinXP. Uit mijn ervaring is het zo dat het de ene keer werkt en andere keer weer niet, ongeacht het systeem.
K. De Baerdemaeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 20:18   #52
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duncan Bekijk bericht
Denktge ?!
Jep, ik ben er zelfs zeker van, ge zult iets verder uit uw schulp moeten kruipen om mij van't tegendeel te overtuigen.

Een stukje originele code door jou geschreven zou al een begin zijn om me te overtuigen, maar uw postings tot nu toe bemoedigen me niet echt...
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 20:21   #53
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:

Hmmm merci voor den tip van oem versies :-s wist ik ni lol

Ge zie hé ik leer graag bij & sta er open voor

ik pruts graag en zekers nu ik geen lief heb
Oud 11 juni 2007, 20:23   #54
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Jep, ik ben er zelfs zeker van, ge zult iets verder uit uw schulp moeten kruipen om mij van't tegendeel te overtuigen.

Een stukje originele code door jou geschreven zou al een begin zijn om me te overtuigen, maar uw postings tot nu toe bemoedigen me niet echt...

Ach troost u jongen ( uw verwijzing) ik ken 2 programmeurs + zelf informatica gezien en ik hoef dan ook geen bron codes te melden op een www politieken forum

Gij misschien?!

Ge luistert trouwens ni goe naar mensen .
Oud 11 juni 2007, 20:28   #55
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K. De Baerdemaeker Bekijk bericht
Vreemd. Er staan talloze trukjes op het internet om die OEM limiet te omzeilen, zoals 2 files uit de system-folder backuppen e.d. Er zijn in ieder geval al veel klachten gekomen op het OEM systeem van WinXP. Uit mijn ervaring is het zo dat het de ene keer werkt en andere keer weer niet, ongeacht het systeem.

THNX!!!

Goed dat er nog mensen zijn die de digitale kloof niet enkel erkennen maar dan ook nog eens hetzelfde merken zoals ik en anderen.

Klopt inderdaad perfect geïnstaleerde hard/software dat geregristreert is werkt soms wel en dan weer niet ...of BETER op een andere pc ( moederbord) en minder goed op een andere pc ....rarara .

Sound problems op GEHEEL www geven bijvoorbeeld aan of je nu creative of vodoo of iet anders hebt het maakt geen ziel uit de éne keer werkt het systeem goe en de andere keer werkt het zelfde systeem niet .

Zelfs programmeurs of technische mensen merken het ....wetende dat om de 5 jaar een programma hard of software oud wordt ....& ik ni van gisteren ben als simpelen arbeider .
Oud 11 juni 2007, 20:28   #56
stijnvdb
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Ach troost u jongen ( uw verwijzing) ik ken 2 programmeurs + zelf informatica gezien en ik hoef dan ook geen bron codes te melden op een www politieken forum

Gij misschien?!

Duncan, het spijt me, maar hij heeft een punt... Om te kunnen hacken moet je iéts kennen van programmeren, anders gaat het niet hoor. Als je geen SQL kan, kan je bijvoorbeeld toch ook geen SQL injecties doen? Ik ben eens een kijkje gaan nemen op je website... Daar komt geen programmeerwerk aan te pas he, plain HTML...

Laatst gewijzigd door stijnvdb : 11 juni 2007 om 20:29.
Oud 11 juni 2007, 20:31   #57
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Gij misschien?!

Ik loop ook niet te stoefen dat ik kan "hacken!" (of ik al dan niet kan hacken laat ik aan uw verbeelding over), laat me gewoon zeggen dat ik al veel encounters gehad heb met script-kiddies & n00bs die denken dat ze 1337 zijn, en dat zulk volk kan me gestolen worden.

Wil je raad over het beveiligen van uw computer & email? Hey, fine, i can give you that, just ask. Maar loop niet te zeiken van "ik kan hacken!"
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2007, 20:32   #58
duncan
Banneling

Standaard

Citaat:
Duncan, het spijt me, maar hij heeft een punt... Om te kunnen hacken moet je iéts kennen van programmeren, anders gaat het niet hoor. Als je geen SQL kan, kan je bijvoorbeeld toch ook geen SQL injecties doen? Ik ben eens een kijkje gaan nemen op je website... Daar komt geen programmeerwerk aan te pas he, plain HTML...

Dat klopt maar ik beweer dat er nog andere manieren bestaan , simpeler, minder proffesioneel enzovoort ....zelfs freeware commerciele programma's op www kennen een grote database zenne .

Ik bouwde men site niet met html codes ....maar het klopt hoor het gaat evenwel met plain html

Telnet en andere hebben toch ook mogenlijkheden om in een netwerk binnen te dringen ...ni ?!

Wie weet bestaan der meer mogenlijkheden dan deze die we kennen .
Oud 11 juni 2007, 20:33   #59
duncan
Banneling

Standaard

Seg Ra-amoen ik reageer ni hé ...kijkt is rond aub ...thnx
Oud 11 juni 2007, 20:40   #60
stijnvdb
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Dat klopt maar ik beweer dat er nog andere manieren bestaan , simpeler, minder proffesioneel enzovoort ....zelfs freeware commerciele programma's op www kennen een grote database zenne .

Ik bouwde men site niet met html codes ....maar het klopt hoor het gaat evenwel met plain html

Telnet en andere hebben toch ook mogenlijkheden om in een netwerk binnen te dringen ...ni ?!

Wie weet bestaan der meer mogenlijkheden dan deze die we kennen .
dat klopt, dergelijke programma's bestaan...maar als je zo'n programma's hanteert val je niet onder de noemer 'hacker', het is dat wat Amon_Re probeerde duidelijk te maken denk ik.

Ik val zelf ook niet onder die noemer hoor Ik hou me eerder bezig met het constructief opbouwen van programma's
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be