![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Vreemdeling
|
![]() zal ik zeker doen!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Neen Stijn maar gelijk heb je dat software key's steeds aangepast kunnen worden zelfs met de doorsnee programma's kan je dat .
lol ....101 manieren ?! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat cracken van de WGA heb ik een keertje gedaan, maar dat moet je elke keer opnieuw doen en ik vind het ook niet echt vertrouwd. Dus, deze investering is het wel waard denk ik, aangezien ik niet zo van prutsen houd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had trouwens eerst een Windows XP Pro corporate. Heel lang geen gezeur gehad, later kwam Microsoft erachter, en toen gingen ze zeiken elke keer als ik opstartte.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Vreemdeling
|
![]() da's vreemd, ik doe het nu toch al vrij lang met een niet-zo-legitieme xp pro.. sinds de wga crack heb ik nergens last van gehad, ze laten me netjes met rust
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door stijnvdb : 11 juni 2007 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() Vreemd. Er staan talloze trukjes op het internet om die OEM limiet te omzeilen, zoals 2 files uit de system-folder backuppen e.d. Er zijn in ieder geval al veel klachten gekomen op het OEM systeem van WinXP. Uit mijn ervaring is het zo dat het de ene keer werkt en andere keer weer niet, ongeacht het systeem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jep, ik ben er zelfs zeker van, ge zult iets verder uit uw schulp moeten kruipen om mij van't tegendeel te overtuigen.
Een stukje originele code door jou geschreven zou al een begin zijn om me te overtuigen, maar uw postings tot nu toe bemoedigen me niet echt...
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hmmm merci voor den tip van oem versies :-s wist ik ni lol Ge zie hé ik leer graag bij & sta er open voor ![]() ik pruts graag en zekers nu ik geen lief heb ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach troost u jongen ( uw verwijzing) ik ken 2 programmeurs + zelf informatica gezien en ik hoef dan ook geen bron codes te melden op een www politieken forum ![]() Gij misschien?! Ge luistert trouwens ni goe naar mensen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
THNX!!! Goed dat er nog mensen zijn die de digitale kloof niet enkel erkennen maar dan ook nog eens hetzelfde merken zoals ik en anderen. Klopt inderdaad perfect geïnstaleerde hard/software dat geregristreert is werkt soms wel en dan weer niet ...of BETER op een andere pc ( moederbord) en minder goed op een andere pc ....rarara . Sound problems op GEHEEL www geven bijvoorbeeld aan of je nu creative of vodoo of iet anders hebt het maakt geen ziel uit de éne keer werkt het systeem goe en de andere keer werkt het zelfde systeem niet . Zelfs programmeurs of technische mensen merken het ....wetende dat om de 5 jaar een programma hard of software oud wordt ....& ik ni van gisteren ben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door stijnvdb : 11 juni 2007 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wil je raad over het beveiligen van uw computer & email? Hey, fine, i can give you that, just ask. Maar loop niet te zeiken van "ik kan hacken!"
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat klopt maar ik beweer dat er nog andere manieren bestaan , simpeler, minder proffesioneel enzovoort ....zelfs freeware commerciele programma's op www kennen een grote database zenne . Ik bouwde men site niet met html codes ....maar het klopt hoor het gaat evenwel met plain html ![]() Telnet en andere hebben toch ook mogenlijkheden om in een netwerk binnen te dringen ...ni ?! Wie weet bestaan der meer mogenlijkheden dan deze die we kennen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Seg Ra-amoen ik reageer ni hé ...kijkt is rond aub ...thnx
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |