Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 juni 2007, 17:03   #41
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Als jij de verwezenlijkingen van paars "het positieve" wil noemen dan mag jij dat gerust van mij doen. Wees dan ook zo verdraagzaam om mij toe te laten daar eens hartelijk mee te lachen.
Als jij het gescharrel naar ministerpostjes en politieke benoemingen "het positieve" wil noemen mag jij dat gerust van mij. Wees dan ook zo verdraagzaam om mij toe te laten hierop met een bittere galsmaak te denken aan de arme donders die hierdoor, andermaal verraden, volledig in de steek worden gelaten.

Dit is een lezersbrief uit het Belang van Limburg. Hij zegt het volgende:

Open Vld heeft een positieve stempel gedrukt op het beleid de voorbije acht jaar. Wie dat niet toegeeft is een hypocriet. Er zijn natuurlijk mensen die nooit content zijn, alhoewel onze levensstandaard nooit zo hoog is geweest.
Zowel Verhofstadt, Dewael,Degucht, van quickenborne, verwilgen kunnen een positieve balans voorleggen.: - gecontroleerde migratie,-meer werkgelegenheid, - goed buitenlands beleid, - een goed werkende politie,- belastingsvermindering,- vooruitgang op ethisch vlak enz....
Wij hebben geen nood aan een krampachtige gesloten en geisoleerde samenleving.
Ee open verdraagzame en welvarende maatschappij met een degelijke liberale inbreng is een noodzaak voor de toekomst.Dit alles teniet laten doen door betuttelende regelgeving van conservatieve en separatistische krachten zou wel heel spijtig zijn.

Niet dat ik het met alles eens ben maar toch met de meeste zaken.Dus niet altijd kritiek uitoefenen. Straks ga ik nog geloven dat u van het VB bent. Als het goed is zeggen we het ook.

Laatst gewijzigd door system : 9 juni 2007 om 17:04.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juni 2007, 21:33   #42
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zijne Heerlijkheid Bekijk bericht
De VLD moet niet 'rechts' zijn, maar liberaal.

Niet dat ze het liberale gedachtengoed niet verraden hebben, hoor.
Een dubbele ontkenning ligt taalkundig wat moeilijk. Zeg gewoon dat de liberalen het liberaal gedachtengoed verraden hebben. Zodra het VB haar gedachtengoed verraadt, laat ik mijn bloot gat zien.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be