![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
Bekijk resultaten enquête: Voor welke partij gaat u morgen stemmen ? | |||
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
36 | 85,71% |
Voor één van die xenocratische multiculsleurpartijen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 14,29% |
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ilfalco : 9 juni 2007 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
NEMEN dus, het is er eindelijk uit. Dus toch geen wettelijke regeling, we menen dat het ons recht is en we NEMEN waar we denken recht op te hebben. Zal het onafhankelijke vlaanderen een rechtsstaat zijn ? Of mag je daar ook nemen waar je denkt recht op te hebben? |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() Mocht het je ontgaan zijn, we zijn nu 2007, er is ondertussen één an ander veranderd in de internationale relaties. Weet u we hebben nu een EU, en verenigde naties, en allerlei rechten en pichten als individu en als staat.
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De alarmbelprocedure bestaat ondertussen 36 jaar en werd volgens mij slechts eenmaal toegepast. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Dat weet ik zeker. We hebben het internationaal recht en een van de fundamenten van het hedendaags internationaal recht is het zelfbeschikkingsrecht van de volkeren.
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wanneer heb jij de grondwet goedgekeurd?Of uw voorouders? |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je die alarmbel trekt (wat inderdaad uitzonderlijk is) dan is het menens. Als iedereen bij zijn standpunt blijft, valt de regering, dus nieuwe verkiezingen, met communautaire campagne, dus met winst voor de communautaire scherpslijpers. Nieuwe formatiegesprekken met hetzelfde thema op tafel. Kansen : ofwel afgevoerd van de agenda, ofwel totale blokkering (wat geen splitsing is, die is op dat moment verder af dan ooit), ofwel een koehandel zoals verhofstad geprobeerd heeft en die gelukkig door spirit gestopt is. Het is dus iets te simpel om te zeggen dat er maar één maal aan de bel kan getrokken worden. |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Europees Commissaris
|
![]() Zeg eens op welk stuk je je wil beroepen om éénzijdig vlaanderen onafhankelijk te verklaren ?
Laatst gewijzigd door spherelike : 9 juni 2007 om 22:34. |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar genoeg gedroomd over een toekomst die ik waarschijnlijk niet meer zal beleven, daarvoor zijn we nu totaal verkeerd bezig, en het zal niet vlug veranderen heb ik zo de indruk. Ik weet wat ik moest weten, de onafhankelijkheid wordt GENOMEN en niet verkregen, dat is nu wel duidelijk. slaapwel Laatst gewijzigd door spherelike : 9 juni 2007 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Dat is overigens volledig in overeenstemming met het recht op zelfbeschikking der volkeren.
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mag ik aannemen dat je het eigenlijk niet weet ? Geen erg hoor, de top van het VB weet het ook nog niet hoe ze het gaan doen (of ze willen het nog niet zeggen hoe ze hun topprioriteit gaan realiseren). slaapwel Laatst gewijzigd door spherelike : 9 juni 2007 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom u het Vlaams Belang er vervolgens bijsleurt, is voor mij een raadsel. Ik volg de actuele en internationale politiek al heel mijn leven op de voet, dus mij onwetend noemen gaat een brug te ver. (PS: ik raad u ook eens aan om een cursus internationaal recht te volgen). |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeg maar het vlaams "volk" is een puzzel van allemaal uiteenlopende strekkingen met soms samenhangende frustraties en disinformatie gecombineerd met een schaapjesattitude van hier tot in tokio...
|
![]() |