![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'De heisa werpt blijkbaar haar vruchten af'. Welke vruchten bedoel je?
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar staat er iets over "snelheidsbeperkingen"? Ik verwijs letterlijk naar de "heisa rond verkeersveiligheid" die de topicstarter aanhaalt, dus niet alleen naar snelheidsbeperkingen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed: over welke heisa behalve snelheidsbeperkingen (waaraan gekoppeld flitscamera's en hogere boetes) heb jij het?
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() pfff... laat het bankier ... het zal de wijn geweest zijn
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 10 juni 2007 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() goed, kan je nu ook antwoorden of die heisa rond snelheidsbeperkingen ook vruchten heeft afgeleverd in de zin dat we allen gemiddeld wat minder snel rijden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar ik kan me enkel baseren op eigen ervaring en wat ik hoor en zie van mensen in mijn omgeving. Sorry hoor, dat ik alweer geen definitief standpunt kan innemen. Als ik je er een plezier mee zou doen, no prob, maar het gaat in tegen mijn natuur (whatever).
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
want als dit zou zijn en er bestaat daarnaast een causaal verband tussen snelheid en ongevallen ( zeg maar met dodelijke afloop ) ... tjah dan kan je niet anders dan tot de vaststelling komen dat die maatregelen bijgedragen hebben tot minder doden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verplicht dragen van veiligheidsgordels, het verbod om te gsm'en achter het stuur, de campagnes om voldoende afstand te houden, de alcoholcontroles, de campagnes ter bescherming van de zwakke weggebruikers, het inhaalverbod voor vrachtwagens bij neerslag,...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 10 juni 2007 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |