![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() We hebben wél een staatshervorming nodig, namelijk één die alle vorige ongedaan maakt.
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Het begint weer!
![]() De politieke winnaars van het land laten zich inpalmen door de verleizers aan Vlaamse kant en Vlamingenhaters. Nu nog een franstaligen premier, de uitbreiding van Brussel en een alternatieve oplossing voor BHV. ![]() Bartje Dewever heb toch één keer cojenes, ¡joder! |
![]() |
![]() |
#46 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Wie had dit niet zien aankomen ? Ik ben blij dat ik VB gestemd heb en ik hoop dat de tsjeven in 2009 de rekening gepresenteerd krijgen voor dit kiezersbedrog. Op naar een volgende zwarte zondag. |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovenstaande tekst heb ik zonet van de website van de CD&V geplukt. ...ze is perfect duidelijk.... Dat de Staatshervorming(en) ,die niks te maken hebben met BHV wat moeilijker liggen,wat langer gaan duren, is perfect begrijpelijk . Laatst gewijzigd door kelt : 18 juni 2007 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik durf beweren dat belgie nog BESTAAT dankzij de staatshervormingen,die bovendien een "open einde" hebben.... In Midden-Europa liggen meerdere naties die dat niet nodig vonden.....ze liggen nu in brokken uiteen.... Verwar "staatshervorming" niet met "opgang naar de republiek",of,"luisteren naar VB"..... Laatst gewijzigd door kelt : 18 juni 2007 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dikwijls willen jullie nog bedrogen worden? |
|
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Ofwel noem je de weigering van het VB om voor de" macht niet plat op de buik te gaan moedig ofwel noem je de voorspelde woordbreuk van het kartel moedig. Dat de machtspartijen de weigering tot collaboratie als laf beschouwen zegt misschien meer over de terechte schaamte waarmee ze steeds en steeds opnieuw het nieuws halen met hun kapitulatie voor de macht. Citaat:
Citaat:
BTW: De VU zegt U? Wie bedoelt U? Spirit? NVA? VB? VLD? CD&V?...gaat U nu ineens de verweznlijkinging van VU (die dan nog verdomd dubieus zijn) claimen als een NVA verdienste? Of bedoelt U misschien de wetten die gedurende jaren krimineel hoge transferts tussen de gemeenschappen hebben gelegitimeerd of alarmbelprocedures en blokeringsminderheden hebben gecreëerd? Nu terug even on topic: mag ik aannemen dat de zelfverklaarde moed van het kartel rechtstreeks evenredig is met hetgeen ze vandaag hebben toegegeven aan de MR nog vóór de echte onderhandelingen moeten starten? Tot slot: als U denkt dat ik niet de stille hoop koester dat dit tjeefse kartel een doorbraak kan forceren om de vlaamse onafhankelijkheid een stap dichter te brengen vergist U zich schormelijk. Ook ik zit op het puntje van mijn stoel om toch enige vorm van woord houden te detecteren.
![]() |
#54 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...70618_reynders |
||
![]() |
![]() |
#55 |
Burgemeester
|
![]() Dit is inderdaad wel deels gezichtsverlies. Anderzeids, moest BHV en de splitsing van gezondheidszorg al op papier worden gezet en in 2009 worden uitgevoerd, kan ik daar wel mee leven.
Zolang het dan maar uitgevoerd wordt, anders ben ik wel teleurgesteld. Het VB heeft wel makkelijk praten maar als het effectief lukt hebben we een staatshervorming en misschien zonder prijs |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: Foutje. Het is wel correct, maar niet de enige mogelijkheid. Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 18 juni 2007 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Zie ook mijn edit.) En het zou me ten zeerste verbazen als er niet meer mogelijkheden waren dan die 2. |
|
![]() |