![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Yup ongetwijfeld een eerlijk en zachtmoedig mens. En wat betreft jullie canonisatie van die idiote kaalkop bestaat er een spreekwoord: Leef snel sterf jong en niemand zal je vergeten. Die eikel zou even snel vergeten zijn als Jean Pierre van Rossem als ie maar had blijven leven. Jammer genoeg word hij vermoord en plotseling is hij een heilige die alle oplossingen in pacht had.
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Buiten twijfel dat de Nederlandse Hr Fortuyn hobbies beoefende waarvoor ik geen enkel begrip ooit zal kunnen opbrengen, maar zijn politieke weetje wist hij donders goed en hij durfde daarover ook hardop te spreken. Kloppartijen door FDW? Ik zal er eens op Net naar zoeken en ook dat "70 puntenplan" zo mogelijk bekijken. Maar waar het mij vooral om gaat is, dat sommige personen zodanig het gezicht van een partij bepalen dat vervanging/opvolging geen haalbare zaak is.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 25 juni 2007 om 04:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In iedere job heb je tegenstanders. Feit is dat wanneer hij oud sterft, hij zal kunnen terugblikken op een rijkvol gelukkig leven en laat drie gezonde kinderen na (waarschijnlijk met een erfenis om U tegen te zeggen) Die kerel heeft dat subliem gespeeld, iedereen zit in de shit wegens financiele problemen, dure huurprijzen, schorsingen op de RVA enz maar ondertussen leeft ie rustig verder ![]() Hij heeft zowiezo een risico gepakt door niet in een bedrijf te gaan werken na zijn hogere studies. Hij sloot aan bij het toen nog onbekende kleine Vlaams Blok waarvan toen nog niet zeker was of ze ooit wel zetels zouden halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat je al eens het varken hebt uitgehangen op een betoging als student in je heel vroege jonge jaren is geen argument. Dewinter heeft nog altijd een blanco strafblad hoor enne Fortuyn was nog wat anders dan Dewinter, het gevaar voor 'links' zat er zeker in. Het altijd o zo linkse Nederland kreeg plots iemand die erg snel oprukte naar de rechterkant en dat kende men niet (meer ![]() Net zoals een goede CEO of manager zeldzaam is en heel moeilijk te vinden is, geldt dit ook voor politici. Je moet charisma hebben, de taal van het volk kennen, intelligent zijn enz en Fortuyn had het allemaal in hem in die zin dat hij zeker the right man on the right time was. Een revolutiuonaire persoonlijkheid maar wel op het juiste moment, nu is dat thema al lang bespreekbaar in Nederland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Jij bent zeker een vriendje van ericferemans?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Staatssecretaris
|
![]() Oh!... vertel ons eens uw definitie van racisme. Wat is volgens u het verschil tussen Walen en Franstaligen? Zijn Walen geen Franstaligen?
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 25 juni 2007 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() raar landje, een proces valt stil omdat er verschillende mensen niet herverkozen zijn !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een deel Walen zijn Duitstalig.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Goebels had gelijk: als je een leugen lang genoeg herhaalt beginnen de mensen dit vroeg of laat te geloven. Voeg daar dan nog wat gebrek aan intellect bij....en je hebt een ideale voedingsbodem voor een nieuwe SA abteilung of Rote Garde...of hoe je die geüniformeerde schoften ook mag noemen...
![]() |
![]() |
#51 |
Staatssecretaris
|
![]() Duitsers zijn geen Walen! Zou het niet beter zijn te stellen dat een deel Duitsers bij Wallonië gevoegd werden. Er zijn inderdaad 3 gewesten, maar die vallen niet samen met de gemeenschappen...die wel cultuurgebonden zijn.
Art. 115 (Grondwet) §1 Er is een Raad van de Vlaamse Gemeenschap, Vlaamse Raad genoemd, en een Raad van de Franse Gemeenschap, waarvan de samenstelling en de werking bepaald worden bij wet, aangenomen met de in artikel 4, laatste lid, bepaalde meerderheid. Er is een Raad van de Duitstalige Gemeenschap, waarvoor de samenstelling en de werking door de wet worden bepaald. §2 Onverminderd artikel 137, omvatten de gewestelijke organen bedoeld in artikel 39, voor elk gewest een Raad. Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 26 juni 2007 om 13:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Doorgaans worden dergelijke tirades gekleurd met allerlei ingredienten zoals Hitler en collaborateurs om de 'waarachtigheid' te ondersteunen. Ik kan alleen maar besluiten dat dit individu waarschijnlijk nooit de 'Unversele Verklaring van de Rechten van de Mens' heeft gelezen (en zeker niet heeft begrepen) en nog minder op de hoogte is van de collaboratie, ondermeer deze van de Nationale Bank van België (tijdens Wereldoorlog II). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb geen probleem met het aanhalen van feiten om een stelling te onderbouwen. Men kan dan over die feiten discussiëren... en misschien tot een conclusie komen. Maar ik accepteer niet dat een kant zijn stellingen moet onderbouwen, terwijl de tegenpartij zomaar wat orakelt. Dat is nu juist de 'sport' van dit forum! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Mensen hier zijn dan vrij om ZELF hun opinie te vormen over die ZACHTMOEDIGE man. Wat u doet is de leegheid zelve, een persoonlijke aanval op mij inzetten zonder ook maar enig argument om uw aanval te staven. Das een gigantisch verschil, u valt mij persoonlijk aan omdat ik een lijstje van dat onguur type zijn verklaringen en acties opsomde.
![]() |
![]() |
#59 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |