![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Woehahahaha goe zo jubel want ik jubel mee
![]() super reply lol |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() cool
![]() Laatst gewijzigd door duncan : 21 juni 2007 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Schepen
|
![]() het ergste vind ik dat alleenstaanden zwaar worden gediscrimineerd , in belgie worden die het hardste belast ............. een echte schande
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Merci burns mocht ik morgen of overmorgen 2 advocaten vinden die DA ook vatten en mij willen helpen dan wacht ik echt niet om de staat aan te klagen wnt ge hebt MEER dan gelijk maat .
Ik kan u onmogenlijk genoeg danken om dit aante kaarten zo duidenlijk & kort ...zo voel ik me ( eventjes ) bewoner van dit land .thnx meen ik echt THNX ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hèl�* hèl�*! IKKE heb deze draad geopend hé pipo!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() WAW
![]() sorry ge zijt ook nen engel van nen schat ....beter ?! Dom vraagje .....zijtge toevallig een dame ? Merci vindt ik tof zo worden er veel mensen ( sociaal ) bewust van wat leeft in hun maatschpij en dan weten we maar 0.1% achja Mannen voelen hun ook ni zo thuis zenne zowel in land als bij andere vrouwen en dat is niet naar u persoonlijk bedoelt maar gewoon realiteit alléén praten mannen daar anders over ...of gewoon niet over . Laatst gewijzigd door duncan : 21 juni 2007 om 19:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tsjah ik geil ni zo op foto's gelijk vele mannen alez ik zen daar anders uniek in ![]() Jaja zag ik moh kon zen dat diene avatar een beroemd iemand is of was hé wist ik nu dat gij da waart ....wel schoon trouwens hihi ![]() Zijtge kunstzinnig aangelegt toevallig ?! Laatst gewijzigd door duncan : 21 juni 2007 om 19:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() haha! niet zo curieus zijn hé.
Dit schilderij is "circe" van J.W.Waterhouse: http://www.victorianweb.org/painting...ngs/circe.html
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() fijn dat ik nog kan voorvoelen tgo mensen
![]() Tsjah DAT is mijn zwakte ik zen te curieus ik weet het :-s Mooi vindt ik het echt mooi moh wat je opstarte hier ook ....kuntge het me vergeven ?! Ik da(n)k allen die het opnemen voor de zwakkere hé ![]() Laatst gewijzigd door duncan : 21 juni 2007 om 20:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jezelf niet steeds als ''zwakkere'' beschouwen Duncan, opkomen voor je jezelf!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
MAAR mocht u 12 jaar lang op papier als school verlater omschreven worden bij ALLE vakbonden + uitgelachen worden omdat je een stel knikkers en een stok dat mannelijk geslacht heet aan uw lijf hebt hangen dan zoutge anders piepen . Als je dan ook nog MERKT en voelt dat werken met kinderen of monitor of opvoeder of zelfs NU poetsman NIET kan of mag of toegelaten wordt dan wil ik ECHT wel is zien of U dit overleeft ![]() Moh neemt ni weg datge gelijk hebt ....zal misschien zijn omdat ik ZOVEEL jaren in een vrouwen sector werkzaam was en ben dat je dan je als minderwaardig aanschouwt .....omdat je zo wordt omschreven/ behandelt wordt in neo nazzi België . Den truk is mé a poten als man van alcool en drugs of verval van ...af te blijven , rechtop te staan en verder te gaan zoals ik nu doe bj de vele gezinnen waar ik het huisje in rust probeer te poetsen....maarja ik moe ook eten en leven hé zoals iederéén .....dachte ik . Alez merci veur den tip hé ![]() |
|
![]() |
![]() |