![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voor de zoveelste keer zullen Vlaamse politici toegeven aan het Belgische gedrocht, enkel en alleen om eigenbelang! Het wordt een kil ontwaken voor de kartelkiezer als straks Belgicist Leterme de titel van federaal premier krijgt, terwijl de centen nog meer en masse naar het zuiden vloeien. Eén troost heb ik: mijn consequente stem sinds dag 1 voor het VB klinkt sterker als ooit tevoren!
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wij denken ook dat er over de eensgezinde motie van het Vl parlement niet moet onderhandeld worden. Wij eisen niets wat ons niet toebehoort. Wij houden deze staat recht. Wij hebben de goedkeuring van onze steuntrekkers niet van doen. en als ze dat niet goed vinden dan: boedelscheiding. Ze zullen rap inbinden. Giserke, dat denk je toch ook! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
2) NIET akkoord |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() Ben in ieder geval niet gefrusteerd van mij te moeten laten ringeloren door een unionistische partij als CD&V.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Is 'woord houden' ook een waardeloze slogan'? Door reeds voor de onderhandelingen beginnen, zelf te benadrukken dat de éénparige eisen van het Vl parlement niet haalbaar zijn moedigen we de Letermes aan tot toegefelijkheid, en de Franstaligen tot halsstarrigheid. Wie over BHV wil onderhandelen (HV is Vlaanderen!) impliceert toegevingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() De Nva zal niet meer met zever moeten afkomen bij zijn achterban.
De schaamte van de VU zit er bij vele kiezers nog goed in. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door giserke : 25 juni 2007 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Staatssecretaris
|
![]() waarom wil NVA dan wachten tot 2009????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Waar wachten we tot 2009?
Er is duidelijk gezegt dat deze verkiezingen de laatste BHV verkiezingen waren niet gesplitst. BHV staat los van de staatshervorming. (die bij gewoon parlementair werk toch maar zou worden uitgevoerd in 2009 na de regionale verkiezingen. Laatst gewijzigd door giserke : 25 juni 2007 om 16:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Elke staatshervorming zal voor VB een "verraad aan Vlaanderen en een kaakslag" zijn. elke "Staatshervorming" zal voor NV-A slechts een stap in de richting van het splitsen van de staat zijn.
En Dan ?
![]() |
#55 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
waarom niet samenwerken met VB dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Niet echt realistisch; het VB zit ganse dagen te kappen op de NV-A en dan zou de NV-A nog eens moeten samenwerken met het VB ??? Alleen al op het louter menselijk vlak is zoiets onmogelijk. Het VB zou beter eens beseffen dat je geen vliegen vangt met azijn !!! Trouwens waarom zouden NV-A en VB moeten samenwerken ? Om samen met 30% in de oppositie te zitten ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() Gaat er dan een staatshervorming komen?Leterme, un homme dangereux ...zei men in Walenland; Ik zeg u dat diene geitenboer NVA en alle Vlamingen bij " den bok " zet.Als U zich goed voelt als NVA'er bij (het ACW)Renders en consoorten wens ik U alle geluk toe . VU vroeg of eiste destijds " amnestie nu" , CVP (uw kartelmaat) heeft steeds "amnestie nooit " gezegd. Iedere CVP'er destijds die iets of wat zijn hoofd uitstak voor Vlaanderen werd het zwijgen opgelegd door de partijtop en daar verwacht U heil van. Sorry maar dan weet ik beter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Het VB zou beter eens beseffen dat je geen vliegen vangt met azijn !!!
-------------------------- Tot nader order heb ik de NVa nog geen enkele vlieg zien vangen. Noch met azijn, noch met stroop. Het lijken me meer het type van kemelschieters. |
![]() |
![]() |