![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het eigendomsrecht is absoluut, en geldt dus voor iedereen. Wie die eigenaar ook is. Als we daar aan gaan tornen zetten we de hele samenleving op losse schroeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Het tuig verliest altijd.
Goede zaak. Weer ander kraakpandje zoeken. Schrik om Ocmw of dop te verliezen. Weer buitenvliegen. Nepstatuutje aannemen uit arrenmoede. Onnozel wat verklaringen moeten gaan afleggen aan RVA. (Waar hard mee gelachen wordt) Het vrije leven. Hoera. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die krakkers met de RVA ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Joep.
De typische pandkraker is jong en dopper. Moet dan regelmatig een toneelspelletje voor de RVA gaan opvoeren. Wat achteraf binnenskamers veel leute meebrengt. (ga je niet in de gazet lezen) Die jonge doppende pandjeskrakers denken dan nog dat zij zo goed kunnen acteren , dat meneer RVA het niet doorheeft. Op zijn beurt acteert meneer RVA het toneeltje mee. Kostelijk hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amaai, staan de moslimfundamentalisten er slecht voor, eens de krakers tot de conclusie zullen komen dat het een extremistische religieuze sekte is. De moskeen kraken. Zal leuk worden. De poco's zullen niet meer weten hoe ze zich moeten houden.
Laatst gewijzigd door Bob : 23 juni 2007 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Bob : 23 juni 2007 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals niet alle moslims fundamentalisten zijn, zo zijn ook niet alle christenen fundamentalisten. Maar leden van Opus Dei zijn dat duidelijk wel.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Schepen
|
![]() De politie was zelfs ook alles behalve provocerend he.
Ik was op weg van het station naar mijn huis en kwam langs de vaartkom. Hoewel er aan de vaartkom een kraakpand ligt was ik er niet echt op voorzien om midden in de uitlopers van de betoging terecht te komen. De betogers zelf lieten mij ongemoeid. Ook toen ik door een groepje van +/- 20 betogers moest die dwars over de straat stonden. Een beetje verder aan de keizersberg (tramweg voor degene die Leuven een beetje kennen) stond een cordon van politie in battledress, die mij doodleuk niet wilden doorlaten. "Laat die linkse rat nie door, klopt der desnoods op!" Aangezien ik van mijn werk kwam had ik ook mijn werkkleding aan, ik kan er ook niet aandoen dat mijn werkgever mij met zwarte cargopants en een zwarte T-shirt opscheept. Ik neem aan dat ik waarschijnlijk anders behandeld was geweest moest ik in maatpak van mijn werk komen. Maar om nu enkel en alleen op het criteria kleding af te gaan om iemand een "linkse rat" te noemen waar desnoods "op geklopt" mag worden vind ik toch wel een beetje straf. Misschien toch ook nog even bij vermelden dat mijn enige vraag aan de geachte heren agenten was: "excuseer, mag ik even door?" Laatst gewijzigd door adaveke : 23 juni 2007 om 16:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze hadden beter het kot van Patriot bekogeld. Liberale driekleurige perdezaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Absolute rechten, klinkt een beetje Nieuwe Orde-stijl. Beter niet het VNV opnieuw oprichten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans zegt onze grondwet dat men ook recht heeft op wonen,dus als de overheid niet zorgt voor de dakloze hebben deze het recht om te kraken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Op naar een nieuwe soort samenleving ![]()
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het rijmt niet eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() dat laten ze zo uitschijnen (de flikken, de pers, het systeem) opdat gij u toch nog ergens een 'winnaar' zou kunnen voelen.
met uw kartonnen kroontje. uw plastieken medaille van 'braaf burgerke'. ![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 23 juni 2007 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk. En heeft de "gekraakte" dan recht op een vergoeding, omdat zijn pand gekraakt is wegens "het in gebreke blijven van de overheid ?".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te lange leegstand wordt zo afgestraft !!!
Laatst gewijzigd door duveltje382 : 23 juni 2007 om 16:57. |
![]() |
![]() |