![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is niet noodzakelijk gelinkt. En het is niet altijd zo natuurlijk, maar gemiddeld genomen mag je wel verwachten dat je als cliënt beter geholopen kan worden door een echte psychotherapeut dan door een charlatan.
Indien er iets misloopt bij de laatste heb je ook geen poot om op te staan. In het eerste geval en indien hij is aangesloten bij een beroepsvereniging wel. Het biedt geen garanties, maar wel een indicatie en een houvast dus (over de behandeling die je zal krijgen in het algemeen, specifiek over seksueel misbruik durf ik me niet uit te spreken want hier heb ik geen bronnen van). Zo niet kunnen we beter meteen de hele opleiding afschaffen. In mijn eerste post vroeg ik of het om gediplomeerden ging om een beeld te krijgen van de situatie. Verder reageerde ik op het bericht dat ik qoutte, dat zie je hier. http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=24
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 25 juni 2007 om 18:05. |
![]() |
![]() |