![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd ,dat zijn de gevolgen om iemand van het leven te beroven,nu kan iedereen zich veschuilen achter (een ongelukje) .....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Beter een paar moeilijke gevallen waar je een onderzoek naar moet instellen of ze de waarheid spreken of niet, dan de helft van de bevolking in de gevangenis te moeten steken. Denk maar eens even na of je ooit al eens iets vergeten bent te betalen, je je misrekend hebt bij een factuur/belastingformulier, je per ongeluk de verkeerde jas meenam na een fuif, je je vergiste bij het toedienen van iemand zijn medicatie, etc... Gerechtelijke standvastigheid lijkt misschien wel heel cool, maar in werkelijkheid is het gewoon ronduit belachelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Duveltje heeft een zware week achter de rug, vrees ik...
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 24 juni 2007 om 18:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
Vreemdeling
|
![]() Dit is... ironisch.
Ter herinnering: Citaat:
Citaat:
Dit leidde tot het volgende resultaat: En dan wordt ik beschuldigd van gebrek aan argumentatie?
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je post erop nalezende heb ik daar zo m'n twijfels aan ...
of heb je een gegronde reden dat pedofilie eerder een uitgesproken waals kenmerk zou zijn ? Laatst gewijzigd door praha : 24 juni 2007 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() hij zal wel denken van niet, tot hij zelf eens door zo een troep wilde beesten het gasthuis ingeslagen en getrapt word voor een maand of 3, of erger, direkt naar de rolstoel...d�*n zal hij het wél erg vinden.Echt platvloers egoïsme gekoppeld aan een kriminele domheid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Overal worden ze gewantrouwd, zelfs gehaat, zelfs bij de andere allochtoonse bevolkingstroepen...Turken, Tunesiërs,Algerijnen...In Italië is "Maroquini" zelfs een scheldwoord voor de donkere Zuid-Italianen die naar het industriële Noorden komen om te werken.Noem zo een Zuid-Ialiaan "marokkaan" en ge hebt slaande ruzie, onmiddellijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een wereld van verschil
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
meeloper, angsthaas, ja-knikker van links... FOEI !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In Zuid Spanje zijn ze ook dol op de goedbedoelende Rifmens die gezellig koffie komt drinken in Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Steenbok.... de Vuil Blikkers zijn de steenezels... enkel die....
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel dat er dan toch iemand den joey wilde helpen en neergeslagen/gestoken word en het met de dood bekoopt?Das nethetzelfde.Uw vriendjes de allochtonen zaten rel te schoppen in de bus en dezer dagen durven nog bitter weinig mensen iets zeggen laat staan ondernamen:guido de moor waagde zich eraan en niet wegens racisme zoals jij laat uitschijnen. Onderzoek heeft uitgewezen dat de moor geen racist was,laat staan gehandeld heeft uit racisme. Hola,jij bent al in zijn huis zowaar geweest. ![]() En jij moet eens goed leren opletten en luisteren;ik ga het nog eens zeggen;zowel ik als fdw zeggen dat er altijd criminaliteit zal blijven bestaan ja,ook al zijn wij aan de macht,wij weten zeer zeker maar al te goed dat er jammer genoeg zo'n zaken zullen blijven gebeuren. Wat je wel kan doen is strenger optreden,meer controle doen ect.....Alle beetjes helpen zeg ik maar het moet de moeite zijn natuurlijk. Als je echt wil kan je de criminaliteit fors doen dalen maar buiten het vb is er geen enkele partij die daar de ballen voor heeft om eens zeer hard en streng op te treden en eens echte noodzakelijke maatregelen te treffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |