![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus dit topic klopt niet " Dringende aanpassing nodig voor de anti kraakwet. " Er kan niets aangepast worden omdat het niet bestaat !!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oké: dringende nood aan antikraakwet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dream on. Recht op wonen heeft niets met recht op kraken te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg,ik snap dat wel,ik had ooit ook twee eigendommen,ik zou het ook niet leuk hebben gevonden als krakers deze in namen. Maar ik weet ook wat het is om dakloos te zijn,ik heb beiden zijden gezien,en in vrieskoude moeten slapen was het ergste !!! De fout licht bij onze overheden !!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Wie het dan nog wel doet, zou in mijn ogen even in hotel "Den Houten Lepel" mogen verblijven. Daar heb je dan ook een dak boven je hoofd. Steek echter ook niet alles enkel op onze overheden! Die doen volgens mij wel wat ze kunnen, maar ze kunnen ook niet alles tegelijk. Honderd jaar geleden was het veel erger. Toen hadden we nog geen sociale zekerheid en was de verzorgingsstaat nog niet wat ze nu was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat doet me dan weer denken aan mensen die kamperen om een goedkoop huisje te kunnen kopen ... Moesten krakers nu degenen zijn die dakloos en zonder toekomst zitten... maar die krakers klagen enkel leegstand aan om te klagen .... Echte daklozen hebben een huis nodig en die blijven uit andermans huizen uit ...
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zoek nog altijd de eerste persoon in dit topic die genuanceerd iets zegt.
Krakers zijn allemaal parasieten, zijn allemaal luiaards, zijn allemaal leeglopers, ... Proficiat dat jullie allemaal zo'n goed psychologisch inzicht hebben in die mensen. Maar gelukkig houdt het beleid geen rekening met enggeestige mensen. (Ps. Dat een inbreker in een gebruikt huis kan intrekken en zich daar domicilieren, als de inwoners gewoon op reis zijn, is schandalig en mag aangepast worden, indien het zo is.)
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Krakers zetten heel de problemathiek van de leegstand in een slecht daglicht , en daar zijn de mensen die echt behoefte hebben aan een dak boven hun hoofd de dupe van ...
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door duveltje382 : 24 juni 2007 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als de échte eigenaar daarna op daagt, staat die daar ook voor aap: de mensen weigeren te vertrekken, zeggen dat ze bedrogen zijn, hebben al hun telefoon laten aansluiten, hebben de sleutels,dus de polies kan die niet zo maar buitenzetten, dat moet voor het gerecht komen...En d�*t kan lang duren, jaren lang zelfs... Slimme, autentieke krakers, gebruiken eveneens dit excuus: ze beweren ter goeder trouw te zijn , doch bedrogen, het resultaat is hetzelfde: dat kan jaren duren voor ze daar effektief buitengezet kunnen worden. ![]() Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 24 juni 2007 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met die analyse ga ik voor een deel akkoord.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Vreemdeling
|
![]() Blijkbaar zijn er nog steeds "mensen" die geld verdienen met het laten leegstaan van panden. Blijkbaar volgens de Belgische wet, hun volste recht. Iemand doet met z'n eigendom, wat hij wil. Blijkbaar is ook extreem hoge huurprijzen vragen een recht...
Blijkbaar is eigendomsrecht belangerijker dan VOOR IEDEREEN een dak boven het hoofd en, voor iedereen GELIJKE KANSEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Kraken is geen keuze, het is meestal een noodzaak! |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meeste krakers zijn geen daklozen. Zij maken misbruik van alles wat ze kunnen. Ze weigeren werk enz... Ik kan u verzekeren dat leegstand wordt aangepakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Vreemdeling
|
![]() @Giserke
Als NVA'er ben jij er waarschijlijk van overtuigd dat de politieke orde in dit land de OPLOSSING gaat geven voor het maatschappelijk probleem dat de mensheid kent... Het probleem licht niet echt bij de staatsvorm op zich... het probleem is de staat... Elke staasvorm, zelfs een vlaams-"onafhankelijke", zal voor onderdrukking zorgen.... VRIJHEID, dat is wat de mensen willen! vele groeten van een "vlaamse" anarchist NEVER DO WHAT YOU ARE TOLD! |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog eentje die het niet door heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |