![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is al vier keer gebeurd, lees ik dat goed?
![]() Laatst gewijzigd door Kay_ : 25 juni 2007 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Punt is dat het VB niet uitdrukkelijk een onderscheid maakt. Als wat etnisch niet van Vlaamse origine is, van welke generatie ook, blijf een vreemdeling, en wordt derhalve gestigmatiseerd, om niet te zeggen gediaboliseerd. Zo is het nog steeds. Spijtig genoeg. Het VB slaagt er toch maar steeds in dat fobisch "eigen volk eerst" in stand te houden, ook al wordt dat eigen volk proportioneel steeds kleiner. Ik leer mijn drie kinderen met iedereen omgaan. Het heeft absoluut geen zin een zekere vijandigheid in te lepelen. Wel kritisch, realistisch en volwassen zijn. De dag dat mijn dochter met een Marokkaan over de vloer komt zal ik eerst enkel uurtjes met die jongeman praten. Met de dochter ook, of wat dacht je. Maar ik zal nooit iemand op voorhand veroordelen, ondanks blinde liefde. Maar juist ja. Als bevolkingsgroepen statisch opvallen binnen de criminaliteitscijfers dan moet daar tegen worden opgetreden. Uiteraard. Maar dat niemand mij komt vertellen dat er een verband is tussen criminaliteit en etniciteit. Wel met cultuurverschillen, normen en waarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bob : 25 juni 2007 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Het heeft volgens mij niks met het Vlaams Belang te maken, jij neemt je wensen voor werkelijkheid.
Laatst gewijzigd door alberto : 25 juni 2007 om 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier gaat het ''maar'' over één beschadigde auto maar toen er een goed jaar geleden tientallen!!! auto's per nacht in brand werden gestoken was de reactie van Rafke wel even anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke rechters in Antwerpen? Is er in Antwerpen ook een Vlaams Blokzaak voorgekomen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelieve uw idiote en leugenachtige insinuaties achterwege te laten.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja? Hoe was die reactie dan wel?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 26 juni 2007 om 05:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() seeeeeeeeeeeeg raaaaaaaaaf
wanneer krijgen wij nu die bron van onkeliiiiiiiiiiiiiiinks grrrrrrooooooooooeeeeeeeeeeetjesssssssssssssssssss keviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnn |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() naar het schijnt bestaat die "bron" niet zene mannen
(pssttttttttttttt) |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt ge mij dan efkes de partijkaart laten zien van de sukkel die dat gedaan heeft ? ...
Ik heb nog nergens een oproep gelezen om iemand zijn voertuig toe te takelen omdat m zwart is, ... En het VB is voor strenger aanpaken van criminalteit , auto`s arangeren is ook crimineel gedrag, ... dus moet ook strenger aangepakt worden, ... Kijk ik ben konsekwent of probeer dat toch te zijn, ne linkse stenegooier is voor mij krapuul dat in `t gevang hoort, en waar ze eens goe met de matrak op mogen stampen, ... ne rechtsen amokmaker die niet met zijn poten van de mensen hun gerief kan blijven, mogen ze even hard aanpakken,... en ze mogen die twee van mij in een cel gooien en er dan een paar griekse flikken bijzetten, ... ![]() Het zijn allebei laffe mietjes, de ene met zijn sjaal over zijne kop omdat ze hem nie zouden herkennen den andere omdat hij in t geniep wat kraskes gaat zetten, ... ik hoop alleen dat die atlete een paar potige vrienden heeft die die sukkel eens op heterdaad betrappen en dan mogen ze hem van mij ook wat bekrassen, ... |
![]() |
![]() |