![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dewitte zou beter eens wat meer consequent zijn.
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb nog nooit iemand bij de keel gegrepen of zelfs maar een duw gegeven. op de kleuterklas na dan. De enige aanvaardbare reden die ik me kan bedenken, is zelfverdediging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Wat een belachelijke vergelijking. Het toont alleen maar aan dat je niet weet waarover je praat. Een korte rok dragen is geen misdrijf. Iemand bij de keel grijpen wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het feit dat ze na driemaal vragen de hand van Demoor zelfs van de zetel wegduwden: DAT is uitlokking Edina! En natuurlijk is er hier geen sprake van racisme: dit geldt niet als het slachtoffer van het Kaukasische ras is, maar dat wisten we al lang!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 juni 2007 om 10:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het verschil is beste fox, het volgende : Als morgen Ali Ben Mazoet mijn portefeuile probeerd te pieken en ik slaag hem met een klop boven op zijn schedeldak morsdood, dan noemen ze dat : Een racistische moord, of ze proberen er eerst een racistische moord van te maken, (zie VTM en VRT met schietincident burger t.o.v drugsdealer) en verdoezelen het dan zo rap mogelijk als ze zien dat da nie gaat lukken ... Als morgen 6 "jongeren" bij mij op de bus stappen en beginnen daar wat mensen lastig te vallen , en ik zet mij recht om te zeggen dat ze hun bakkes moeten houden en poten moeten thuishouden,... dan noemt dat uitlokking als ze mij vervolgens "per ongeluk" doodkloppen. Moraal van het verhaal als ze mij nu nog eens lastigvallen (tot hiertoe zij ik dat ze hun bakkes moesten houden of hun poten moesten thuishouden) ga ik nu van de eerste keer keihard toeslaan, ik wil het risico niet lopen dat ik doodgeklopt wordt, ik zal ze zelf wel per ongeluk doodkloppen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen ze me bij de Lijn nog aanklagen, maar dan vertel ik de juge dat ik niet wou uitlokken! (en niet wou doodgeklopt worden).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 juni 2007 om 10:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in Iran, zou ik nog niet te zeker zijn of dat een misdrijf is, ... vraag maar aan uw verrijkende vrienden ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een beoordeling van de rechter, op basis van alle feiten en stukken van het dossier. Hij kan fout zijn, of hij kan gelijk hebben, daar zal waarschijnlijk een beroepsrechter over oordelen. Maar op juridisch vlak heeft de rechter een aanvaardbare beslissing genomen op basis van objectieve elementen (en dus niet vanuit zijn buikgevoel). ps: indien ik mij niet vergis heeft diene Redouan de maximumstraf gekregen...
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Ik neem altijd de bus naar mijn werk. Regelmatig zitten daar luidruchtige jongeren op. Dat stoort mij soms. Op andere momenten kan ik daar beter mee om. Net zoals GSM's mij soms storen. En op andere momenten niet. Dat het geen pretje is wanneer je geviseerd wordt (lees: dat men je uitlacht) kan ik best begrijpen. Maar dat rechtvaardigt op geen enkele manier dat je iemand bij de keel grijpt. Wanneer dat niet was gebeurd, dan had Demoor ook geen trap gekregen. Daarom spreekt men dan ook van uitlokking. En nogmaals, luidruchtig zijn, is geen misdrijf. Alleen storend gedrag. Laatst gewijzigd door Edina : 28 juni 2007 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het verschil wel. Maar ik ben het zeker niet altijd eens met Dewitte. Hij meet met twee maten en gewichten.
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja de brave westerling moet zich maar laten doen natuurlijk, ... straks moeten we nog een busbelasting betalen ook aan dat crapuul omdat ze ons niet lastig zouden vallen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De straf is in verhouding tot de straffen die in Belgie worden uitgesproken voor dergelijke misdrijven. Ik vind het ook weinig, maar zo werkt het nu eenmaal in ons land. Iedereen komt er vrij gemakkelijk van af. Hier wordt beweert dat de rechtspraak in ons land discrimineert. Dit probeert circe duidelijk te maken door appelen met peren te vergelijken. Daar ga ik niet mee akkoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lawaai maken is geen uitlokken?
OK dan gaan we vanaf nu luidkeels "Ze zullen hem niet temmen....." beginnen schallen als er nog van die schoelies de bus op stelten zetten.... eens zien of dat geen "uitlokking zal zijn. De kaukasiers zijn dhimmies of je het nu wil of niet! Ik kan anders ook nog altijd zo'n geel hoofddoekske beginnen dragen met een zwart beesteke op: is toch ook maar een voddeke waar men met respect moet tegenoverstaan zeker hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Ik ook niet, maar dat is een andere discussie. Ik snap niet goed wat Dewitte hiermee te maken heeft. Deze zaak heeft niets met racisme te maken.
|
![]() |
![]() |