![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() is een brand op rock werchter nu ook al een maatschappelijke discussie?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Wel voor mensen die enkele eeuwen terug zijn blijven steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 1 juli 2007 om 18:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maakt ook allemaal niet uit...je denkt wat je wil. Als je echt geloofd wat je zegt...dan heb ik medeleiden met je.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Denk je dat mensen naar Werchter gaan vanwege de organisator? LOL!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Minister
|
![]() Jezus van Nazareth is een historisch figuur.
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Valse geruchten. 'tWas in Mokum! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Libro Algemeen Directeur van Dante's Inferno Vierde Niveau
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 2 juli 2007 om 12:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schop geen christenen tegen hun schenen, ze hebben het blijkbaar toch niet over dezelfde persoon. Ik heb het over een onbestaand, verzonnen figuur die net zo echt is als spiderman of the hulk. Pubers zijn toch zulke schande é. Tot welke leeftijd is iemand puber volgens jou? Dat moet wel een ramp geweest zijn zeker? Ermee samenleven toen je zelf een puber was? Of ben je dikwijls blijven zitten? Ik denk dat ik het al weet. In het middelbaar serieus gepest geworden waardoor je iedereen bent beginnen te haten, nog steeds vrijgezel omdat je nergens naartoe gaat om mensen te leren kennen? Ik heb mijn tijd heel goed besteed in het middelbaar, blijkbaar is het onmogelijk of onaanvaardbaar voor jou dat allochtonen de nederlandse taal niet perfect kunnen schrijven. Zegt genoeg over jou karakter. Zowiezo...jij bent een goed gelovige denk ik. Blijkbaar mogen andere meningen ook niet volgens jou. Ik viel een onbestaand persoon aan en jij valt daarom mij maar persoonlijk aan. Ziehier het resultaat.
Laatst gewijzigd door illwill : 2 juli 2007 om 12:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gewoon BBQ?