![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Note to self: order bigger titox total bottle. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Blijft een schrikbarend zicht. Brrr... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*bestelt 12 grote spuitbussen titox* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de kust torpederen en duikers de bananen laten bovenhalen. Ietsje duurdere bananen misschien, maar what the heck. Ik wil geen Goliath uit mijn chiquita zakje zien kruipen. oh nee meneer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Katten hebben 4 poten, zijn elegant en intelligent.
Spinnen hebben teveel poten, willen overal hun spinrag in mijn gezicht gooien, willen op mijn bed lopen en zijn gewoonweg verachtelijk. *bestelt 24 bussen titox total* ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar spinnen ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Als dat lievertje over de vloer wandeld, en je wilt dat plattrappen, dan gaat je voet er alleen vandoor. Ik ken niet echt een dier of insekt waar ik bang voor ben. Tuurlijk respect voor de grotere roofdieren en andere rotzooi die me kan zien als ontbijt. Maar alles wat vliegt en zoemt is dood bij mij. Ik heb er zo'n hekel aan. Uitgezonderd bijen. Als zo'n beestje binnensukkelt, zal ik het met zachte dwang terug buiten zetten. Wespen daarentegenover, die sterven zo gruwelijk mogelijk. (doodspuiten met deodorant, of in de microgolfoven steken...)
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede
![]() Ringslangen zijn ongevaarlijk voor de mens! Klopt, naast egel en reiger die wel eens een slangetje verorberen, worden de meeste ringslangen gedood door het verkeer of uit onwetendheid van de mens.
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Nou zeg, wat heeft iedereen hier tegen schattige spinnetjes. Ze zijn nog wel zo aaibaar...
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Minigun Zesloops zwaar machinegeweer dat gevoed wordt door .308 Winchester/7,62*51 mm NATO kogels Loopwijdte: 7,62 mm Vuursnelheid: 6000 kogels/minuut Gewicht: 18,8 Kg http://en.wikipedia.org/wiki/Minigun |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar met die verchroomde afwerking ziet het er wel vrij gay uit, als je 't mij vraagt...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 2 juli 2007 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://news.nationalgeographic.com/n...tml?source=rss
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 2 juli 2007 om 15:04. |
![]() |
![]() |