![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Overigens geloof ik niet in de "menselijke factor" in klimaatverandering.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen de menselijke factor zijn van klimaatopwarming is cool en intellectueel.
Zeker als je de vrijspreker leest.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Doet me denken aan de campagne van een of andere partij bij de vorige federale verkiezingen. Aw, dat doet pijn zeker? Hmmm, ja, ik denk dat iemand die op dit forum anderen kleineert en beschimpt en daar toonbaar plezier in schept, er ook moet tegenkunnen. Ben je nu plots ook moderator geworden? Je deelt je rol te zwaar in, ventje. Het is niet omdat jij een draad opent, dat je er ook de lakens mag uitdelen. Laatst gewijzigd door Jo Creten : 4 juli 2007 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 4 juli 2007 om 22:13. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En daar hoef je geen andere irrelevante besluiten uit te trekken dan dat ik u niet bijster geloofwaardig vind. Uw schuilnaam op zich al doet daar geen goed aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand beweert dan ook dat China maar moet gaan verhongeren. Heb je gelezen wat er uit het rapport werd geschrapt? Dat is een menselijke factor om u tegen te zeggen. En dat is nog maar het begin. Een land met meer dan een miljard mensen dat zijn groei niet laat samengaan met sustainability, dat is een land dat zichzelf de vernieling gaat inrijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 4 juli 2007 om 22:18. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat jij van me denkt, dat kan mij aan mijn reet roesten. In tegendeel zelfs. Ik beschouw het als een eer als het van jou komt. En nu ben ik weg. Doei! Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Schepen
|
![]() U scheelt
![]() ![]() Waar denk je dat de sociale onlusten in China vandaan komen? Great economy, waarschijnlijk ... ![]() Laatst gewijzigd door Jo Creten : 4 juli 2007 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil je nu eigenlijk zeggen of kom je me hier enkel bespammen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
U maakt blijkbaar nogal snel een oordeel over mensen. De ene een fantast, de andere een Belgicist (en niet Belgischist zoals de meeste op dit forum schrijven). Wel, ik ben geen Belgicist, omdat ik het niet zo hoog op heb met eender welke staatsvorm. Voor mij een iets of wat gestroomlijnde versie van anarchisme graag. Privébezit kan, maar met een plafond. Dit plafond moet niet samenhangen met een bepaald bedrag, maar met de ecologische last. Een maximum recht om te vervuilen en wie daarover gaat verliest zijn eigendomsrecht. 'o dierbare aarde' als je het mij vraagt. En als je het niet vraagt, dan weet je het nu toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik nodig je hierbij uit om de posts (en liefst zoveel mogelijk ervan) van je goede vriend AyneRand eens te lezen. Zijn uitgangspunt was dat Chinezen nu goedkoop zijn en dat je daar moet investeren want dat veel geld oplevert. Hij verwijt me dat ik jaloers ben op zijn investering terwijl ik niet jaloers kan zijn op mensen met veel geld. Hij roept hier nu emo-argumenten in als de Chinees die gaat verhongeren als de Chinese economie gaat slabakken, maar hijzelf liet vroeger al vrolijk weten dat als China te duur werd dat hij dan zijn fabrieken en bedrijven ergens anders zou onderbrengen. Toen was die creverende Chinees niet van belang, nietwaar. Heb je hier wel genoeg de zaken gelezen van je goede vriend AyneRand voordat je hier wat kwam jodelen? Ik zou zeggen... Doe gewoon een search op de posts van AyneRand en hoe verder terug hoe beter. Zijn stelling was steeds dat als China of India te duur was, dat iedereen zijn geld daar moet wegtrekken en de boel daar laten creveren. Zijn argument is een nepargument en dat HEB JIJ NIET EENS DOOR. Je komt hier binnengewandeld en ziet iemand die je kent die niet achter de wollige retoriek van een vredevol wollig bloggen staat. ho... die gaan we eens ongelijk geven ten voordele van een AyneRand. Bravo Jo Creten... Je punten zijn binnen. Tien op tien en je bent als wollige vredevolle Vlaming in een open wereld waar de vogeltjes fluiten en er alle dagen een regenboog is ook genomineerd als beste nevenverschijning bij de grot in Lourdes. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Dit laatste is een opdracht die je niet kan volbrengen. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verder ben je hier aan het zeggen wat ik in mijn openingspost zei en mag ik je gehele domme gedram van de voorbije pagina's naar de vuilbak verwijzen enkel en alleen omdat je in kapitalist AyneRand een medestrijder zag tegen die Vlaming Jazeker. (en ik zou het appreciëren mocht je NOG eens zeggen dat mijn schuilnaam een uiting is van mijn neiging tot gelijk hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie beelden van Chinese markten waar men katten en honden levend vilt (en plein public) en de sidderende ontvelde beesten op een hoop gooit. Je ziet dat die beesten nog leven. Moet ik een voorbeeldje posten. Dat wil je niet zien... of moet ik je betalen om het te zien? En ja. Milieu is belangrijk. Ik mag een afrikaan zijn, ik mag een Chinees zijn, ik mag een konijn zijn. Er is iets rots met ons milieu en zowel de VS als China en India moeten daar wat aan doen. Europa doet genoeg. De bijna stervende VS moet dat ook gaan doen... *ik hou mijn vingers gekruist dat na Bush iemand komt die verstand heeft en dan bedoel ik niet meteen dat die een joint moet gaan roken en peace roepen* Als de VS uit zijn problemen nog kan raken dan is dat een wonder. Maar gelukkig hebben we de industrie en de multinationals die China vrijheid geven. Zo zijn de prive gegevens van diverse Chinese journalisten door Yahoo en Google (want ze hadden yahoo of google email adressen) aan de Chinese overheid doorgegeven en op basis daarvan en met wat hulp van Yahoo en Google en MS kregen ze die kritische mensen in de gevangenis voor pakweg 15-20 jaar. Goed gedaan jochies! Hier ga je het gevang in als je een bomauto parkeert... ginder omdat je het regime niet lust met behulp van je westerse email provider. Ik heb ergens de ambitie om in de staatsveiligheid te gaan en jouw mail eens te checken ![]() Geniet je daarvan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als morgen de chinees wat luxe eist dan is jouw hemelse oproep van de creperende chinees verleden tijd. Dan rep je je naar een afrikaans land dat wat mechanici aflevert en wat ingenieurs. En dan is die creperende Chinees van je geen cent meer waard... laat maar verhongeren die ambitieuze chinees. |
|
![]() |
![]() |