![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, van een groep waar ik dol op ben. Met mij kan je op artistiek vlak niet veel aanvangen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kan je je richten tot de liefhebbers van Arnold Schönberg?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Arnold Schönberg? Nog nooit van gehoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
47 jaar, man, afkomstig uit 't Stad, nu woonachtig in Utrecht. Net als mijn illustere naamgenoot. Bevalt me zeer goed. Het beleid in Nederland is zodanig dat Antwerpen van mij direkt bij Nederland gevoegd mag worden. Ik wil niet egoistisch overkomen: Heel Vlaanderen mag van mij direkt bij Nederland gevoegd worden. Ook BigF en Derk2 bedankt voor het welkom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Vreemdeling
|
![]() U bent grappig. Ik woon in het centrum van Utrecht boven een café. Er is geen verschil tussen een Vlaming en een Nederlander. Het beleid is hier beter en men praat hier anders. Liever gisteren dan vandaag samen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() De Verenigde Arabische Emiraten dan zeker maar! ![]() Hoe kan ik me zo vergissen. ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 8 juli 2007 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Er is evenveel verschil tussen een Vlaming en een Hollander dan tussen een Vlaming en een Fransman.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het sowieso stom vinden om met AK's (die dingen zijn 60 jaar oud) te staan zwaaien en bandana's te dragen en met schoensmeer op mijn gezicht te lopen op ergens een open plein in een verstedelijkt gebied. Ché guevarra buiten de jungle. Je moet er maar opkomen. Zelfs op het internet ben ik niet het type dat engelse sleutels in de tandwielen dropt (al dan niet in combinatie met die lieve musti voor maximaal effect) of dat dweept met jungle-dictaturen, thank you very much. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Tijd om in bed te kruipen, Jazeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net als ik, heeft het beestje een weekje vakantie. Kreeg teveel brieven van fans die verloren waren in z'n ogen en zo. Hij komt wel terug. Geniet intussen van de vakantiejobber die zijn plaats inneemt. Wij zijn niet over een nachtje ijs gegaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Ik heb mijn oude avatar ontslagen en een nieuwe op proef genomen. Hij bevalt me wel. Zijn contract wordt in alle waarschijnlijkheid verlengd.
|
![]() |
![]() |