![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hillarisch Amerikaanse toestanden ... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]()
![]() |
#45 |
Schepen
|
![]() Toeval of niet?
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht je een grote groep vrouwen vragen om te tekenen hoe die modellen uit de boekskes er uit zagen vóór de photoshop eraan te pas kwam, dan zullen ze die modellen wellicht een pak slanker en knapper tekenen dan ze in werkelijkheid zijn. We zijn denk ik allemaal gekgemaakt, want we zien de werkelijkheid niet meer zoals ze is. Ontzettend veel vrouwen zijn ontevreden over hun uiterlijk en willen er toch wel graag wat meer uitzien als die modellen - modellen die dus zo fake als iets zijn. En dat is wél representatief voor het vrouwelijk geslacht, helaas. En de reportagemaakster had een ontzettend goed punt: ontharen was vroeger niet gebruikelijk, nu word je raar aangekeken als er vanonder je zomers rokje een stel goedbehaarde benen komen. Of als er een serieuze wollige hoop haar vantussen je oksel komt piepen. De meerderheid van de vrouwen hebben ze zo gek gekregen om dat haar allemaal netjes te verwijderen. Nu maakt botox zijn opgang. Doet iedereen dat straks ook? Wil jij de enige zijn met rimpels? Er zullen altijd vrouwen zijn die er zich niks van aantrekken de enige te zijn met weelderig behaarde benen en oksels, en er zullen er dus ook altijd zijn die rimpelig het leven door willen gaan, maar het gevaar is toch wel reeel dat met de loop van de jaren steeds meer vrouwen gaan toegeven aan de botox-rage, tot je abnormaal bent als je dat niet doet. En wat is dan het volgende? Ik vind vrouwen met rimpels MOOI. Ik wil rimpelig oud worden. Maar ik geef toe: niet als ik de énige ben die zo oud word. Dan ga ik inbinden vrees ik, net zoals ik ook netjes mijn benen ben beginnen scheren omdat iedereen dat plots leek te doen toen ik in mijn puberteit kwam...
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Verwacht je hier echt een serieus antwoord op van mij? Ok, als onecht wijf is het voor mij heel simpel: ik laat me niet beïnvloeden door andere mensen, tenzij het mensen zijn waarom ik geef. Hun mening is zowat de enige die ik respecteer en waarmee ik rekening houd. Zo'n houding bespaart je als vrouw toch al heel veel 'ellende' in deze wereld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer dan je vermoedt ... wel stiekem
![]() Neen, serieus, als ik zo die verhaaltjes van de dames lees over wat ze allemaal verwachten van een droomvent. Een doordeweekse vent krijgt van minder complexen. btw, p-magazine wordt ook niet uitsluitend door mannen gelezen. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik weet dat het een beetje cliché is maar echte liefde overwint toch �*lles? (Droomventen is eerder iets voor tienermeisjes, denk ik.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken er trouwens nog zo'n paar, die zich nergens door laten beïnvloeden. Maar vreemd genoeg dragen die dan toch hippe kleren en hebben ze een leuk kapsel enzo. Of vinden ze het toch pijnlijk als ze uitgescholden worden voor walvis en andere leuke scheldnamen. Maar ze laten zich niet beïnvloeden hoor.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ben één van de p-lezeressen ![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet iemand die de behoefte voelt om zich te conformeren aan het schoonheidsideaal (teveel werk aan ![]() Het feit alleen al dat je denkt dat je daar allemaal boven staat doet me vrezen dat je niet eens doorhebt hoe het je beïnvloedt. Ik denk ook absoluut niet dat het de bedoeling is dat we ons niét laten beïnvloeden door de maatschappij waarin we leven. Waarom zouden we ons in godsnaam moeten onttrekken daaraan? We leven erin, mens en maatschappij zouden elkaar wederzijds moeten beïnvloeden. Vrouwen die zich laten beïnvloeden door de maatschappij waarin ze leven zijn niét zwak, ze zijn gewoon NORMAAL. We hebben echter wel de macht om te bepalen waardoor we ons willen laten beïnvloenden, want WIJ ZIJN de maatschappij, we geven die zelf vorm. Het wordt dus echt tijd dat we heel dat anorectisch-en-eeuwig-jong-circus opbergen, en ons lekker laten beïnvloeden door toffe dingen. Jij mag ondertussen verder denken dat je beter bent dan al die zwakke vrouwen. En ondertussen kun je je wentelen in je waan dat 'echte liefde alles overwint'.
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Je moet me trouwens ook geen woorden in de mond leggen. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 14 juli 2007 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder nog iets nuttigs te vertellen?
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog nooit een vrouw geweten die er niet goed wilt uitzien.
In zekere mate is ieder wel een beetje ijdeltuit, zelfs de grootste lelijkaard, de een al wat meer dan de andere, uiteraard, maar soit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad. En de manier waarop en de mate waarin men zich daarin laten beïnvloeden door de omgeving, is wel verschillend van persoon tot persoon. Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 15 juli 2007 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet me denken aan dat artikel van P.J. O'Rourke over de punkscene in communistisch Polen.
"Ja, de punkscene groeit," zo vertelde iemand hem, "en dat wordt deels geholpen door het verzet tegen het regime. Maar het is moeilijk om aan de juiste kleren te geraken hier."
![]() |