![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burger
|
![]() Wil jij hiermee zeggen dat Hans VDC het probleem binnen de BUB was/is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de nieuwe voorzitter heeft misschien een geheel andere manier van aanpakken, een manier die wél aanslaat bij de media/burgers.
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bush heeft intussen in zijn wekelijkse toespraak tot de natie Vlaanderen al genoemd als een onderdeel van de Axis of Evil. Bronnen in Washington zouden het zelfs hebben over het terughalen van Donald Rumsfeld op defensie voor een heruitgave van de Shock and Awe, maar dan dit keer gericht tegen het "FlaemiSSh-nationalism" dat maar niet snel genoeg wil uitsterven. Israël heeft zijn troepensterkte aan de grenzen versterkt en China dreigt ermee 30 nucleaire raketten op Taiwan af te vuren als de Grote Vlaamse Waanzin niet stopt.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 18 juli 2007 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Nu kan ik overwegen om me weer bij BUB aan te sluiten. ? ![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, BUB is voor mij voltooid verleden tijd.
![]() |
#48 |
Schepen
|
![]() Als dank voor het onnoemelijke verzetswerk tegen de enig overgebleven neo-nazi's van deze tijd zal Hans tot ridder geslagen worden en tot het eind zijner dagen gratis toegang krijgen tot het Atomium. Ook op het koninklijk paleis en in alle stadhuizen zal zijn portret de voornaamste vertrekken sieren.
Naar verluidt is Hans vooralsnog te ontgoocheld in de uitslag van zijn eigen partijverkiezingen. Een laatste enquête in de Hoge Venen had nochtans voorspeld dat hij 100% van de stemmen zou halen. Ook dat de VRT niet aanwezig wilde zijn tijdens deze ultieme peiling zit Hans heel hoog. Hij schreef meteen een brief naar het Europees Hof voor de Rechten van de Mens in Straatsburg om zijn beklag hierover te maken, maar langs die kant blijft het (voorlopig?) windstil. Het zal niet lang duren voor ook dit judicieel apparaat zal worden beschuldigd van collaboratie. François Wolters had het voorlopig te druk om te reageren. Hij moest nog alle Nederlandstalige passages schrappen uit alle partijpublicaties uit het verleden. Binnen een vijftal minuutjes zou hij dus klaar moeten zijn om de natie toe te spreken.
![]() |
![]() |
#49 |
Staatssecretaris
|
![]() Heel het forum treurt, we kunnen nu niet meer kappen op ex-opperbubbel Hans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Gaat Hans nu op 21/7 helemaal alleen staan zwaaien met die 3 kleurige vod ??? Wat zielig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Misschien zou deze keer al een tweede politieagent mogen uitrukken? Die ene van de vorige keer leek me wat slaperig...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 18 juli 2007 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 juli 2007 om 00:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
#56 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=67461
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samengevat:
Hans kent geen Vlaams volk. Hun parlement vindt hij overbodig. Vlaamsgezinden hebben geen fatsoen. Ze zijn te gek voor woorden. Franstaligen hebben geen zin om op hun idiote praat te antwoorden. Hun partijen moeten verboden worden wegens racisme en xenofobie. En dat zegt uitgerekend het kopstuk van een partij wiens voornaamste medewerker schreef: Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() *knip*
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door KDL : 19 juli 2007 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Geef het allemaal maar toe.... jullie zijn net zoals ik wreed ontgoocheld dat hij geen opperbubbel meer mag zijn.
Met hem was het toch altijd lachen geblazen... Van lachen gesproken... ik heb al veel gelachen op dit forum en zeker in deze draad. jongens toch..... doe zo voort astemblief.....LOL
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ter info : Bub haalde hiermee de voorpagina van 't Pallieterke !!! (dat erbij vermelde niet te zullen meedoen aan de door de Bub aangeklaagde media-boycot!) ![]() |
|
![]() |
![]() |