![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Weerleg liever mijn post met argumenten : http://forum.politics.be/showpost.ph...1&postcount=31
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Minister
|
Als mijne maat trakteert dan trakteer ik ook. Blijkbaar zit uwe wereld anders in elkaar.
|
|
|
#44 |
|
Minister-President
|
Ik dacht nochtans dat de criminaliteitscijfers in de Zuid-Afrikaanse steden heel hoog waren. (een van de hoogste van de wereld).
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De apartheidspolitiek van ZA werd door de hele wereld veroordeeld? Door hen die de media op zak hadden en door hen die mensen aan grootwarenhuizen gingen lastigvallen en controles gingen uitvoeren wat hier door de klanten was gekocht aan ZA producten. Een antwoord op welk verschil het toenmalig apartheidsregime (welstand) was en het huidig (s)links bewind is (armoede) zal er wel niet komen zeker, ook niet op de brutale moorden gepleegd door de verrijkers van het anc. Buiten armoede en ellende nog iets dat deze anc verrijkers hebben gebracht voor hun volk. Misschien het volgende, een grote financiele verrijking voor een minderheid de voormalige criminele leiders van het anc. De rest van de bevolking ellende en armoede zoals overal waar een (s)linkse dictatuur het voor het zeggen heeft of heeft gehad.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 20 juli 2007 om 14:28. |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Minister
|
Citaat:
Leve adolf
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En je kunt dat hoe bewijzen?
|
|
|
|
|
#49 |
|
Minister
|
Maar ook niet om vlaanderen mijn beste,iets dat vlaams nationalisten nogal eens vergeten. Vandaar ook dat jullie nog steeds in BELGIE wonen
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 21 juli 2007 om 13:59. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Vanwaar die adoratie voor de Belgische staat? Als linkse medeburger bent u toch tegen elke vorm van nationalisme?
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Minister
|
Ik zou totaal niet weten waarom ik achter een vlaamse vlag zou moeten aanhollen. De geschiedenis heeft al uitgewezen dat vlaanderen nooit gewerkt heeft. Kijk naar wat er van de vlamingen in Belgie is geworden. Ze hebben het nooit zo goed gehad en dan zou ik moeten mee stappen in een non debat dat is gebaseerd op de onderdrukking van de vlaming? Pffffffff Arm Vlaanderen inderdaad!
Moesten mijn voorouders ook met de vijand hebben geheuld en natuurlijk terecht zouden zijn gestraft door de belgische staat zou ik er misschien ook anders hebben over gedacht. Maar ja het was zowiezo landsverraad daar hadden ze in de tijd maar aan moeten denken. De vlaming is rijk genoeg geworden zonder den duits
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 21 juli 2007 om 18:48. |
|
|
|
|
|
#52 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#53 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Och de onnozelaars kennen wrsch niet eens de definitie van het woord: 'eer'.
|
|
|
|