![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Anciaux is een regelrechte mongool
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat moet je dan maar over hebben voor de uitoefening van je persoonlijke legitimiteitsbesef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() “Ik zweer getrouwheid aan de Koning, gehoorzaamheid aan de Grondwet en aan de wetten van het Belgische volk”
Wel ik vraag mezelf af wanneer een minister eens gerechtelijk vervolgd gaat worden voor het overtreden van deze eed. Er moet nu maar eens een voorbeeld gesteld worden !
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Laat ons dan een belasting stop inlassen. Zolang de Walen NON zeggen.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() [quote]
Simpel. Uitwijzen, tesamen met Papa, want dat is een Mongool. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 juli 2007 om 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bespaar jullie de hindernissen die men moet volgen om in die Delhaize nog aan een pakje Belga te geraken, maar kom, na ettelijke checkpoints te hebben doorlopen geraakte ik met het gestipuleerde bonnetje én het gestipuleerde betaalticketje tot aan het gestipuleerde MACHIEN. Daar moest ik het gestipuleerde bonnetje door de scanner halen die de streepjescode van het door mij gestipuleerde merk van verwerpelijkheden kon lezen. DAT MACHIEN SPRAK (gaf zijn geschreven boodschappen) ENKEL IN HET FRANS!!! in Sint Niklaas! Attendez svp, en nog iets dat ik moest doen (al vergeten) maar dus ééntalig FRANS in Sint Niklaas (waasland, Oost-Vlaanderen!). Waar kan ik Bourgeois bereiken? Ik vind dat niet kunnen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 juli 2007 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een minister of parlementarier heeft zelf méér vrijheid tot meningsuiting: hij mag namelijk POGEN in het parlement een MEERDERHEID te verkrijgen voor het uitvoeren van zijn ideeën. Oproepen tot burgerlijke ongehoorzaamheid van staatswege aangestelde burgemeesters lijkt me eerder een neiging tot anti-democratische tiranniel en niet van parlementaire vrijheid, en nog minder een voorbeeld van vrijheid van meningsuiting. Ik heb een even groot probleem met het % belastingen die ik moet betalen. Als ik minister ben ga ik oproepen tot het niet meer betalen van de belastingen. .... Indien Minister voor "whatever hij kan krijgen voor het leven" Anciaux de wet op het uitwijzen van illegalen wil veranderd zien dan moet hij zich tot het parlement wenden! en niet tot een paar Groene Burgemeesters (ik las dat de burgemeester van Zwijndrecht in alle stilte de wet ook al jaren naast zich neerlegt, ik woon in Zwijndrecht, DUS ik mag de wet op het betalen van de belastingen ook naast me neerleggen... ik heb daar ook ethische bezwaren tegen Willy) Burgemeesters hebben m.i. geen vrijgeleide om een DEMOCRATISCH gestemde wet naast zich neer te leggen omdat het niet past in het kader van HUN politieke overtuiging.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 juli 2007 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat zijn zaken die men krijgt indien men als dokter (zijn papa) niet weet dat men het kind moet houden en niet de nageboorte.
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal mijn ding. Broeva! Haro!
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Belastingen ftl.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bert Anciaux is een eikel. Dat is geen nieuws.
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() Laat de uitgeprocedeerden maar kamperen in de tuin van Anciaux' villa. De burgemeesters die te veel plaats hebben, mogen zich ook altijd ter beschikking stellen.
Allemaal mooie praat, maar "ons Damienne" heeft het nog geen maand uitgehouden in het Brusselse onderwijs. Multikul? Dat is duidelijk iets voor de gewone Vlaming.
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lombas heeft gelijk en jij hebt gelijk. Bij voorbeeld (om geen discussie over verkeersveiligheid of rijstijl uit te lokken): als ik een snelheidsovertreding bega, dan doe ik dat omdat ik de risico's op ongevallen evalueer en klein acht. De enige slachtoffers zijn de zwarte lettertjes op het witte papier die samen het verkeersreglement vormen. Ik besluit voor mezelf dat op dat moment de snelheidsbeperking, hoewel legaal, niet legitiem is. Heb ik de pech geflitst te worden, dan kan ik natuurlijk niets anders dan de boete betalen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |