![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Je weet waarschijnlijk dat in Belgie een "moord" met een mes bijna nooit als "moord" wordt gecatalogeerd, maar steeds als "doodslag" of zelfs "onopzettelijke doding" : "mijn client heeft wel met zijn mes gestoken meneer de juge, maar hij wist echt niet dat ge daarmee iemand kon doodmaken ..."
Dus als we de logica van de pers volgen, en enkel vermelden wat er officieel als "moord" wordt gecatalogeerd, dan worden alle "messenmoorden" (en messen zijn het meest gebruikte moordwapen in Belgie) doodgezwegen. Steek elkaar maar omver, het komt toch niet in de officiele persberichten over de criminaliteit ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Wanneer je probeert commentaar te geven over cijfers, zeker als je over "politieke vervalsing" schreeuwt, probeer dan eerst effekkes serieus en geloofwaardig over te komen. ![]()
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 18 juli 2007 om 16:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Neen, een auto-ongeluk staat in de statistieken bij de 1.945 gevallen van "onopzettelijke slagen en verwondingen" (eventueel met de dood tot gevolg), en niet bij de 25 gevallen van "onopzettelijk doden". Geluk dat jij steeds zo geloofwaardig overkomt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de kranten over een daling van het aantal moorden bericht, dan moet je in de statistieken ook alleen het aantal moorden tellen en daar niet het aantal gevallen van doodslag en onopzettelijke doding bijtellen, want dat zijn dus geen moorden. Dat is toch zo klaar als pompwater. Je gebrul over "politieke vervalsing" is dus niet meer dan stemmingmakerij.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als ik het goed begrijp werd er minder gemoord, maar werden er meer mensen gedood (gewoon afgeklopt maar ze moesten niet persé dood, was maar een bijverschijnselke, moesten ze maar geen dhimmi zijn vb.).
Zo van: ik geef die kinderen geen eten, hé tiens nu zijn ze dood, was niet mijn bedoeling. of: ik ga die dhimmie eens goed afmotten en een paar messteken geven. oops... verdomme nu heb ik in zijn hart gestoken en hij is dood! sorry mijnheer, was niet de bedoeling, maar had je maar niet in mijn weg moeten lopen. of: die smerige teef wil maar niet zwijgen als ik ze wil neuken, zal haar mond even dichthouden! gut verdomme ze is gestikt; had ze maar niet zo moeten gillen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 18 juli 2007 om 17:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals gewoonlijk heb je ook d�*t weer niet goed begrepen. Misschien wil iemand de moeite doen om het je uit te leggen. Ik niet. A complete and utter waste of time.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ernstig. Het aantal echtscheidingen in een bepaald milieu zal ons inderdaad al een goed beeld geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is aan de aanklager om de voorbedachtheid te bewijzen. Dat is nu eenmaal ons systeem: men is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Zou er nog aan mankeren.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sterk. En ik die dacht dat er nog andere criminele feiten waren dan moord alleen. Domme ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De conclusie is in feite dat je minder kans maakt om bewust door je partner vermoord te worden, terwijl je hoe langer hoe meer kans maakt om door een doodvreemde "per ongeluk" te worden doodgeklopt.
Met dien verstande dat het "per ongeluk" uiteraard je eigen schuld kan zijn vermits vele dingen als "uitlokking" kunnen worden beschouwd. Moraal van het verhaal: hou je gedeisd, blik op de grond gericht, ga uit de weg indien je een persoon moet kruisen op het voetpad, geen geen aanleiding, geen aanstoot, geen blijk van aanwezigheid. Kortom: gedraag je als een dhimmie en het kan best nog goed komen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opnieuw een mooi voorbeeld van jou rond de pot gedraai ja. Jij wil alles maar mooi klasseren volgens de papiertjes, als het maar een mooi naampje krijgt. In de praktijk is het allemaal heel anders. En om dat aan JOU uit te leggen is een complete waste of time.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus Bush is ook onschuldig?
Laatst gewijzigd door illwill : 19 juli 2007 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |