![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Bestaat de mensheid? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
9 | 75,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
3 | 25,00% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Thank you je hebt mijn stelling prachtig bevestigd.
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Neen please maak geen pvda'er van me! Ik smeek u!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zo is het nu in Afrika. En die Naties die even natuurlijk zijn als Belgique, die klinken en botsen altijd. En afhankelijk van de belangen van grote bedrijven worden er wapens geleverd. Een reden temeer waarom hier idioten oproepen om elke breed lachende afrikaan toe te laten in europa omdat WIJ profiteren van hen. Laat me niet lachen. Het is niet omdat een wereldwijd en nergens belasting betalende firma wapens geeft aan Afrika dat IK daarvoor weer een hoop Afrikanen van een OCMW loon hier moet voorzien. Het zit mij tot (wijst op zijn nek) hier met dat schuldgevoel dat ons wordt aangepraat. Ga 120% belasting heffen op de walen die toch zo arm zijn maar hun FN wapens naar Afrika krijgen. Vlaanderen levert monitors voor duikboten. Big Deal. Ik ben dat "we zijn er verantwoordelijk voor" beu. Ik ben er niet verantwoordelijk voor. Leopold II wel en dat is nog altijd de held van links. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jeronimo : 25 juli 2007 om 01:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() ik zie de link niet meteen tussen het uitvinden van een logica toe te passen op de denkwijze van het menselijk brein met baseball? Kan je me even een pootje helpen?
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Met 4 miljoen doden op 10 jaar tijd?
Heel dat stammenconcept is volgens mij ook al wel wat achterhaald, denkt de meerderheid van de Afrikanen echt in zo'n wanna-be etnisch schema? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En neen. Dat stammenconcept is niet achterhaald. Wij als westerse mensen zouden willen dat dat achterhaald is omdat het niet hoort in ons wereldbeeld. Maar het is er. Wat gaan we doen? Het afschaffen? Misschien kunnen we zeggen dat heel afrika weapons of mass destruction heeft om het te bezetten en dan onze democratie gestoeld op gedwongen samenleven weer eens op te dringen? Edit: net als het ons wereldbeeld schaadt dat jonge marrokaantjes zich hier niet gedragen. Bus-incident vs. RACISTISCHE MOORD.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 25 juli 2007 om 01:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 25 juli 2007 om 01:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() Van Dale Online:Water. 'k en kan d'r ook niet aan doen. Eigenlijk moest ik eerst denken aan een poel des verderfs, maar dat bestaat niet meer? Afgaande op de context lijkt het in het Nederlands om een genpool te gaan, maar gene pool wordt m.i. veel meer gebruikt. De wereld is aan de durvers. Zoals die Amerikaanse wetenschappers die reeds bezig zijn met het selecteren van 50 koppels die voor eeuwig in de ruimte zullen gekatapulteerd worden. Waarom 50?
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Moet dat niet zijn 'Tis Nepis Potentis Negro Te'?
![]() |