![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En hoe weet gij zo goed dat die verplegers effectief onschuldig zijn? Hun onschuld is evenmin als hun schuld afdoende bewezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Tsjaad en Burkina Faso zijn nu ook niet bepaald voorbeelden van democratie. Aangezien de economische perspectieven in Libië stukken beter zijn dan die in Tsjaad en Burkina Faso, trekken Tsjadiërs en Burkinezen natuurlijk naar Libië. Voor die mensen is een dictatuur met een veel hoger economisch perspectief nog altijd beter dan een dictatuur met een veel lager economisch perspectief. In zo'n geval speelt het regime niet echt een rol, of het nu Libisch, Tsjadisch of Burkinees is.
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door tomm : 5 augustus 2007 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Dat is een bekende kreet! Maar tot bewijs van het tegendeel kan men maar 1 ding besluiten: dit is desinformatie!
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Was dat maar waar... ![]() Lees het hier nog maar eens: http://forum.politics.be/showthread....40#post2780740 Als jij wil poneren dat én internationale organisaties (UNICEF) én Albright aan desinformatie doen... Toen Blair de cijfers van die US-universiteit (John Hopkins Baltimore) wilde aanvechten werd hem dat ten stelligste afgeraden door de experts van het Ministry of Defense. Hij zweeg dan ook wijselijk: de gebruikte methode is algemeen wetenschappellijk aanvaard: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/politics/6495753.stm Om mij van leugens te kunnen beschuldigen moet je me wel héél slecht kennen! Ik kan me vergissen, of verkeerd formuleren zoals iedereen, maar liegen laat ik aan tegenstanders over. Laatst gewijzigd door filosoof : 6 augustus 2007 om 00:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Ik denk niet dat die mensen ook de bedoeling hebben om daar de rest van hun leven door te brengen, samen met hun kinderen.
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat het cultuurverschil te groot is, maar heeft helemaal niets met het regime te zien, die mensen zouden ook hun leven niet in Indië doorbrengen bijvoorbeeld. Trouwens de migranten uit arme landen zouden maar wat graag de rest van hun leven doorbrengen in Saudi Arabië, en hun familie overbrengen, alleen kan dat niet.
|
![]() |
![]() |