![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Het werkt gewoon niet op die manier bij ons (punt)
Daar moeten ze zich dan maar bij neerleggen. Als ze dat niet kunnen zijn ze vrij om te gaan waar het beter is, toch? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
je antwoord chockeert me, Uh-huh |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Als ze medische hulp weigeren van een arts omdat hij bijv. een man is, laat ze dan gvd maar creperen, nietwaar? Wat denken die idioten nu eigenlijk wel? En dan nog medisch personeel aanvallen? Laat ze gewoon creperen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Gouverneur
|
![]() In Europese ziekenhuizen kan dit helemaal niet. Als ze daar problemen mee hebben er bestaan vliegtuigen richting zandbak !
Als er een levensbedreigende situatie is dan kan die arts inderdaad wel wat acties ondernemen om toch te behandelen. Het wegwerken van de bodyguards, al dan niet met politie, moet mogelijk zijn. Het zal wachten zijn tot een arts dit effectief doet en wat de media er dan van maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als je hier wat aan wilt doen, moet je die mensen aanpakken die dit gedachtegoed verspreiden, dus o.a de salafistische organisaties die dit prediken als ware weg voor de moslim! Organisaties als jongeren voor Islam in Antwerpen verkondigen op gesloten zittingen dat dit moet, en baseren zich op fikh en sharia om dit te verantwoorden. Maar we laten dit ongemoeid, tot blijkt dat mensen dit ook gaan doen, dan pas komt er reactie? Je moet de discussie aangaan met deze en andere organisaties die gesponsord door buitenlands mullah's de samenleving hiermee vergiftigen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mensen die zo reageren hebben dat van thuis uit mee.
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Wat wil je zeggen? Dat er spoedig maar islamitische ziekenhuizen moeten komen? Zodat we nog verder gescheiden van elkaar leven? Elk zijn eigen samenleving?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Als zo'n kopvoddendraagster geen gebruik wenst te maken van een mannelijke arts, dan moet ze dat vooral niet doen. Stikt deze broedmachine van allah dan in afwachting van een andere, vrouwelijke arts de moord, is dat alleen maar mooi meegenomen. Ik zal er niet van wakker liggen.
Maar dus niet aankomen met eisen dat er in plaats van een mannelijke een vrouwelijke arts dient te komen voor zo'n gesluierd spook. Die vlieger gaat niet op. Dat soort rare fratsen haalt ze maar uit in het achterlijke zandbakland waar ze vandaan kwam. Overigens, wanneer voor de keuze gesteld om ofwel te sterven, ofwel door een mannelijke arts geholpen te worden, zullen de meeste mensen met meer dan één hersencel intact toch wel voor die arts kiezen. Zo niet, verdien je niet beter dan inderdaad heel rap de pijp uit te gaan. Tenslotte vraag ik me af of een spuitje halen bij een (vrouwelijke) dierenarts eigenlijk niet de allerbeste oplossing voor dit soort personen zou zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=9FUbI...related&search=
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 27 juli 2007 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Als er geen relevantie bestaat tuseen de hier boven vermelde objecten, dan heb ik het goede recht om iets nieuws in de kooi te gooien,. en euh, het wordt wat saai met elke keer de discussie terug aan te halen over "hoofddoekjes" ! ![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Ps: voor de nederlandse wetten moet je in nederland zijn, hier zijn de belgen baas in hun eigen huis ,zo ook op hun kop en zo ook voor het vrij kiezen van wat dan ook, ook al is het absurd ! maar ja, met hollanders, je weet het nooit, en als het zo verzuurd is ginder moeten maar de hol-landers hun vuile insinuaties en hallucinaties binnen houden en zeker wat betreft "belgie" !
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tevens is het relevant met betrekking tot het forumgedeelte dat "Vreemdelingenbeleid en integratie" heet. Iets wat bij dit soort lieden nogal moeilijk schijnt te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In dat geval bevestig je dus alleen maar wat elk weldenkend mens allang door heeft, te weten: met moslims valt niet op een zinnige manier over hun achterlijke, barbaarse, van de ratten besnuffelde en compleet van de pot gerukte woestijngeloof te praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Iemand die een profeet een pedofiel noemt en een hoofddoek een kopvod daar valt niet zinnig mee te discussiëren en dat doen we dan ook niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Nauw ,als we voor elke detail gaan beginnen zagen zoals bv; de boom van mijn buurman is te lang omdat het mijn zicht afschermt dan denk ik dat het probleem eerder bij uw soort (denkmethode, mentaliteit) ligt, namelijk uw "soort" kan het moeilijk hebben van wat er uiterlijk bij de anderen zich afspeelt terwijl men daarvan zelf de baas niet is, ik herhaal ieder is baas in zijn eigen huis, op zijn eigen kop , op zijn eigen gezicht, op zijn eigen tuin,enz...! zo duidelijk ,of moet ik nog een tekeningetje bijzetten ???
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 27 juli 2007 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |