Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2007, 21:48   #41
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Ja ocharme toch, ik krijg er al tranen van in mijn ogen.
Mooi zo, begin al ondertussen al wat te hopen dat er geen vrouwelijke artsen en verpleegsters meer zijn
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2007, 07:06   #42
Laya
Minister

Standaard

Het werkt gewoon niet op die manier bij ons (punt)
Daar moeten ze zich dan maar bij neerleggen. Als ze dat niet kunnen zijn ze vrij om te gaan waar het beter is, toch?
Laya is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2007, 07:27   #43
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Visjnu
Probleem is dat die artsen dat misschien heel hun leven moeten meedragen als er iets gebeurd. Moet plezant zijn, iemand die je normaal kan helpen voor uwe neus zien sterven omdat je toevallig man bent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Ja ocharme toch, ik krijg er al tranen van in mijn ogen.

je antwoord chockeert me, Uh-huh
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2007, 08:19   #44
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Als ze medische hulp weigeren van een arts omdat hij bijv. een man is, laat ze dan gvd maar creperen, nietwaar? Wat denken die idioten nu eigenlijk wel? En dan nog medisch personeel aanvallen? Laat ze gewoon creperen...
napoleondegrote is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2007, 09:37   #45
araneus
Gouverneur

Standaard

In Europese ziekenhuizen kan dit helemaal niet. Als ze daar problemen mee hebben er bestaan vliegtuigen richting zandbak !

Als er een levensbedreigende situatie is dan kan die arts inderdaad wel wat acties ondernemen om toch te behandelen. Het wegwerken van de bodyguards, al dan niet met politie, moet mogelijk zijn. Het zal wachten zijn tot een arts dit effectief doet en wat de media er dan van maakt.
araneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2007, 13:22   #46
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

als je hier wat aan wilt doen, moet je die mensen aanpakken die dit gedachtegoed verspreiden, dus o.a de salafistische organisaties die dit prediken als ware weg voor de moslim! Organisaties als jongeren voor Islam in Antwerpen verkondigen op gesloten zittingen dat dit moet, en baseren zich op fikh en sharia om dit te verantwoorden. Maar we laten dit ongemoeid, tot blijkt dat mensen dit ook gaan doen, dan pas komt er reactie? Je moet de discussie aangaan met deze en andere organisaties die gesponsord door buitenlands mullah's de samenleving hiermee vergiftigen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2007, 13:27   #47
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
als je hier wat aan wilt doen, moet je die mensen aanpakken die dit gedachtegoed verspreiden, dus o.a de salafistische organisaties die dit prediken als ware weg voor de moslim! Organisaties als jongeren voor Islam in Antwerpen verkondigen op gesloten zittingen dat dit moet, en baseren zich op fikh en sharia om dit te verantwoorden. Maar we laten dit ongemoeid, tot blijkt dat mensen dit ook gaan doen, dan pas komt er reactie? Je moet de discussie aangaan met deze en andere organisaties die gesponsord door buitenlands mullah's de samenleving hiermee vergiftigen!
Salafiy'ah.... hoeveel van die zitten er in België denk je? Ik heb er alvast nooit gezien.

Mensen die zo reageren hebben dat van thuis uit mee.
Oud 27 juli 2007, 13:34   #48
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Het werkt gewoon niet op die manier bij ons (punt)
Daar moeten ze zich dan maar bij neerleggen. Als ze dat niet kunnen zijn ze vrij om te gaan waar het beter is, toch?
Wat wil je zeggen? Dat er spoedig maar islamitische ziekenhuizen moeten komen? Zodat we nog verder gescheiden van elkaar leven? Elk zijn eigen samenleving?
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2007, 15:29   #49
Vuyschthaemert
Banneling

Standaard

Als zo'n kopvoddendraagster geen gebruik wenst te maken van een mannelijke arts, dan moet ze dat vooral niet doen. Stikt deze broedmachine van allah dan in afwachting van een andere, vrouwelijke arts de moord, is dat alleen maar mooi meegenomen. Ik zal er niet van wakker liggen.

Maar dus niet aankomen met eisen dat er in plaats van een mannelijke een vrouwelijke arts dient te komen voor zo'n gesluierd spook. Die vlieger gaat niet op. Dat soort rare fratsen haalt ze maar uit in het achterlijke zandbakland waar ze vandaan kwam.

Overigens, wanneer voor de keuze gesteld om ofwel te sterven, ofwel door een mannelijke arts geholpen te worden, zullen de meeste mensen met meer dan één hersencel intact toch wel voor die arts kiezen. Zo niet, verdien je niet beter dan inderdaad heel rap de pijp uit te gaan.

Tenslotte vraag ik me af of een spuitje halen bij een (vrouwelijke) dierenarts eigenlijk niet de allerbeste oplossing voor dit soort personen zou zijn.
Vuyschthaemert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2007, 15:38   #50
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vuyschthaemert Bekijk bericht
Als zo'n kopvoddendraagster geen gebruik wenst te maken van een mannelijke arts, dan moet ze dat vooral niet doen. Stikt deze broedmachine van allah dan in afwachting van een andere, vrouwelijke arts de moord, is dat alleen maar mooi meegenomen. Ik zal er niet van wakker liggen.

Maar dus niet aankomen met eisen dat er in plaats van een mannelijke een vrouwelijke arts dient te komen voor zo'n gesluierd spook. Die vlieger gaat niet op. Dat soort rare fratsen haalt ze maar uit in het achterlijke zandbakland waar ze vandaan kwam.

Overigens, wanneer voor de keuze gesteld om ofwel te sterven, ofwel door een mannelijke arts geholpen te worden, zullen de meeste mensen met meer dan één hersencel intact toch wel voor die arts kiezen. Zo niet, verdien je niet beter dan inderdaad heel rap de pijp uit te gaan.

Tenslotte vraag ik me af of een spuitje halen bij een (vrouwelijke) dierenarts eigenlijk niet de allerbeste oplossing voor dit soort personen zou zijn.
Dat is nog niet zo erg als de meesten die hier op het straat rondlopen met een pitbull ! look-->> http://www.youtube.com/watch?v=1bUfsfz8R34

http://www.youtube.com/watch?v=9FUbI...related&search=

Laatst gewijzigd door Lincoln : 27 juli 2007 om 15:42.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2007, 15:44   #51
Vuyschthaemert
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Dat is nog niet zo erg als de meesten die hier op het straat rondlopen met een pitbull ! look-->> http://www.youtube.com/watch?v=1bUfsfz8R34

http://www.youtube.com/watch?v=9FUbI...related&search=
Kun je mij de relevantie van deze opmerking met betrekking tot de discussie vertellen? Of probeer je nu, zoals het een 'goede' moslim betaamt, ofwel van onderwerp te veranderen om de aandacht af te leiden, ofwel jezelf en/of medemoslims in de slachtofferrol te plaatsen die jullie zo graag bekleden?
Oud 27 juli 2007, 15:49   #52
Lincoln

Standaard

Citaat:
Kun je mij de relevantie van deze opmerking met betrekking tot de discussie vertellen? Of probeer je nu, zoals het een 'goede' moslim betaamt, ofwel van onderwerp te veranderen om de aandacht af te leiden, ofwel jezelf en/of medemoslims in de slachtofferrol te plaatsen die jullie zo graag bekleden?
Wat is de relevantie van deze draad en de koppenvodenhoofddoek zoals je die noemt ?

Als er geen relevantie bestaat tuseen de hier boven vermelde objecten, dan heb ik het goede recht om iets nieuws in de kooi te gooien,. en euh, het wordt wat saai met elke keer de discussie terug aan te halen over "hoofddoekjes" !
Oud 27 juli 2007, 15:54   #53
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
Wat wil je zeggen? Dat er spoedig maar islamitische ziekenhuizen moeten komen? Zodat we nog verder gescheiden van elkaar leven? Elk zijn eigen samenleving?
Zo moeilijk verstaanbaar heb ik mezelf toch niet uitgedrukt?
Oud 27 juli 2007, 15:55   #54
Lincoln

Standaard

Ps: voor de nederlandse wetten moet je in nederland zijn, hier zijn de belgen baas in hun eigen huis ,zo ook op hun kop en zo ook voor het vrij kiezen van wat dan ook, ook al is het absurd ! maar ja, met hollanders, je weet het nooit, en als het zo verzuurd is ginder moeten maar de hol-landers hun vuile insinuaties en hallucinaties binnen houden en zeker wat betreft "belgie" !
Oud 27 juli 2007, 15:56   #55
Vuyschthaemert
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat is de relevantie van deze draad en de koppenvodenhoofddoek zoals je die noemt ?

Als er geen relevantie bestaat tuseen de hier boven vermelde objecten, dan heb ik het goede recht om iets nieuws in de kooi te gooien,. en euh, het wordt wat saai met elke keer de discussie terug aan te halen over "hoofddoekjes" !
De relevantie tussen een kopvod enerzijds en een moslima die weigert door een mannelijke arts behandeld te worden anderzijds lijkt me meer dan evident: Beide zijn uitingen van een irrationeel en achterlijk geloof dat de middeleeuwen nog steeds niet is ontstegen.

Tevens is het relevant met betrekking tot het forumgedeelte dat "Vreemdelingenbeleid en integratie" heet. Iets wat bij dit soort lieden nogal moeilijk schijnt te zijn.
Oud 27 juli 2007, 15:57   #56
Lincoln

Standaard

Citaat:
De relevantie tussen een kopvod enerzijds en een moslima die weigert door een mannelijke arts behandeld te worden anderzijds lijkt me meer dan evident: Beide zijn uitingen van een irrationeel en achterlijk geloof dat de middeleeuwen nog steeds niet is ontstegen.

Tevens is het relevant met betrekking tot het forumgedeelte dat "Vreemdelingenbeleid en integratie" heet. Iets wat bij dit soort lieden nogal moeilijk schijnt te zijn.
Hoerengewauwel, jammer dat uw liedje zo saai wordt, knul !
Oud 27 juli 2007, 16:04   #57
Vuyschthaemert
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoerengewauwel, jammer dat uw liedje zo saai wordt, knul !
Is dat alles wat je hierop te zeggen hebt, aanbidder van een pedofiel?

In dat geval bevestig je dus alleen maar wat elk weldenkend mens allang door heeft, te weten: met moslims valt niet op een zinnige manier over hun achterlijke, barbaarse, van de ratten besnuffelde en compleet van de pot gerukte woestijngeloof te praten.
Oud 27 juli 2007, 16:19   #58
Laya
Minister

Standaard

Citaat:

In dat geval bevestig je dus alleen maar wat elk weldenkend mens allang door heeft, te weten: met moslims valt niet op een zinnige manier over hun achterlijke, barbaarse, van de ratten besnuffelde en compleet van de pot gerukte woestijngeloof te praten.
Voila, dit bedoel ik nu in een andere draad met de reacties waarbij de negeerknop in mijn hoofd automatisch op 'aan' gaat
Iemand die een profeet een pedofiel noemt en een hoofddoek een kopvod daar valt niet zinnig mee te discussiëren en dat doen we dan ook niet.
Oud 27 juli 2007, 16:25   #59
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Voila, dit bedoel ik nu in een andere draad met de reacties waarbij de negeerknop in mijn hoofd automatisch op 'aan' gaat
Iemand die een profeet een pedofiel noemt en een hoofddoek een kopvod daar valt niet zinnig mee te discussiëren en dat doen we dan ook niet.
Waarom niet, bewijs het tegendeel.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2007, 16:25   #60
Lincoln

Standaard

Citaat:

4 scheldwoordjes ,bravo !

Nauw ,als we voor elke detail gaan beginnen zagen zoals bv; de boom van mijn buurman is te lang omdat het mijn zicht afschermt dan denk ik dat het probleem eerder bij uw soort (denkmethode, mentaliteit) ligt, namelijk uw "soort" kan het moeilijk hebben van wat er uiterlijk bij de anderen zich afspeelt terwijl men daarvan zelf de baas niet is, ik herhaal ieder is baas in zijn eigen huis, op zijn eigen kop , op zijn eigen gezicht, op zijn eigen tuin,enz...! zo duidelijk ,of moet ik nog een tekeningetje bijzetten ???

Laatst gewijzigd door Lincoln : 27 juli 2007 om 16:27.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be