![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Het is niet de politie die hen die boetes oplegt, maar wel de stad.
Laatst gewijzigd door Edina : 26 juli 2007 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Heb je nog meer redenen om de betrouwbaarheid in twijfel te trekken, behalve de bron die je niet vertrouwt?
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De servers van Indymedia staan zelfs in de lokalen van de PVDA. Als morgen een stormfront.org server op het Vlaams Belang hoofdkwartier blijkt te staan, wat ga jij dan kwelen?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 26 juli 2007 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() De vergelijking is totaal van de pot gerukt. Je vergelijkt een propagandasite van een bepaald gedachtegoed met een open nieuwssite. Los daarvan heb ik nergens beweerd dat je Indymedia niet kritisch moet lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() So? De ene kraker is de andere niet. Zoals ik al zei: jij bent blijkbaar wel voorstander van collective punishment. En dan nog op basis van vermoedens en niet op feiten. Leuk maatschappijbeeld waar jij voorstaat!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarbij, een "open nieuwssite"? Ik vraag me af als ik er een rechts getint artikel op plaats, hoe open het dan nog is ... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ohja, de reportage die begint met het meisje dat uit frustratie tegen de camera slaat, als je zo een reportage begint, veroordeel je de betogers al van het begin. voor de rest raad ik u aan naar de fotos op indymedia te kijken (kwestie van het verhaal langs 2 kanten te beoordelen)
We are everywhere. Laatst gewijzigd door An Arkos : 26 juli 2007 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ene heeft idd al wat meer luizen als de andere
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet perfect over wat ik spreek. En mensen die werkelijk een kijkje komen nemen, die herken je zo. Waarom moet je daar overigens een kijkje komen nemen? Als ik betrapt wordt naast een lijk, dan kom ik toch ook niet weg met een dergelijk excuus? Waarom moet je daar zijn? En een andere vraag: hoe wil jij beletten dat de politie soms wel dergelijke vergissingen kan begaan? Moeten ze eerst vragen aan betreffend persoon: ben u hier om te betogen of om een kijkje te nemen? Of vindt u dat de krakers moeten gerust gelaten worden en eender welk pand kunnen opeisen dat hen zint? Hé, wie heeft hier gebrek aan realiteitszin? Ik verwerp een absoluut recht op staking en betoging omdat er teveel misbruik van gemaakt wordt. Het is een structurele evolutie die zichzelf in de hand heeft gewerkt. Overigens behhort u te weten dat nu reeds een toestemming vereist is voor een betoging en dat er dus nu al niet al te veel overblijft van het recht op betoging. U zal ongetwijfeld akkoord gaan wanneer de skinheads dagelijks door de straten trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geen enkel recht is absoluut. Ook niet het recht om te betogen. Rechten hebben grenzen, en die grenzen bevinden zich waar andere rechten in het gedrang komen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, en die festivalgangers hebben wss ook allemaal boetes gekregen owv tentenstokken ?
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
3 keer raden waarom dat zo is
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof er geen barst van. Iemand die met een tent en tentstokken rond reist krijgt geen boete voor wapenbezit.
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Het zijn enkelingen die de politie met stenen bekogelen. Stap nu toch eens af van je vooroordelen! En jij vindt het normaal dat mensen hun huizen laten leegstaan en verkrotten terwijl er mensen zijn die geen dak boven hun hoofd hebben?
|
![]() |
![]() |