![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() in feite zouden die franstalige onderhandelaars op handen en voeten naar de onderhandelingen moeten komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het komt er gewoon op neer dat er vanaf het niveau ministerie's en hoger geen sprake meer is van besparingen, zelfs de intentie ontbreekt. Bewijzen? Neem de proef op de som en bezoek maar eens enkele overheidsgebouwen en ministerie's. En de werkende bevolking zal wel blijven neerleggen en blijven cijferen om de maand rond te komen met een beetje reserve. Ik werk voltijds en mijn echtgenote deeltijds. Ons inkomen netto samen? +/- 2300 €. We hebben 2 kinderen en een huisje dat we afbetalen. Ik kan zeggen dat er niet te veel overschiet als je leeft en tracht iets te sparen voor later... Als je dan ziet hoe lichtzinnig de staat met onze belastingen omspringt, is het om depressief van te worden. Ik versta nog steeds niet waarom er niet meer mensen hierop reageren, want ik kan mij toch voorstellen dat ik niet de enige ben in die situatie. Maar ja..wat kan je er aan doen?? |
|
![]() |
![]() |