Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 augustus 2007, 08:26   #41
born2bewild
Banneling

Standaard

in feite zouden die franstalige onderhandelaars op handen en voeten naar de onderhandelingen moeten komen.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 augustus 2007, 08:29   #42
jodewa
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth Bekijk bericht
Milquet komt niet af in een dure slee en bovendien rijdt ze zelf, terwijl al de anderen zich laten rijden. Betrap ik u hier op een leugen ?
Ze heeft inderdaad geen chauffeur, maar ik ben er bijna van overtuigt dat er wel een op de loonlijst staat voor in geval dat... en dat is op zich nog schandaliger.
Het komt er gewoon op neer dat er vanaf het niveau ministerie's en hoger geen sprake meer is van besparingen, zelfs de intentie ontbreekt.
Bewijzen? Neem de proef op de som en bezoek maar eens enkele overheidsgebouwen en ministerie's.
En de werkende bevolking zal wel blijven neerleggen en blijven cijferen om de maand rond te komen met een beetje reserve.
Ik werk voltijds en mijn echtgenote deeltijds.
Ons inkomen netto samen? +/- 2300 €.
We hebben 2 kinderen en een huisje dat we afbetalen.
Ik kan zeggen dat er niet te veel overschiet als je leeft en tracht iets te sparen voor later...
Als je dan ziet hoe lichtzinnig de staat met onze belastingen omspringt, is het om depressief van te worden.
Ik versta nog steeds niet waarom er niet meer mensen hierop reageren, want ik kan mij toch voorstellen dat ik niet de enige ben in die situatie.
Maar ja..wat kan je er aan doen??
jodewa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be