![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Brown bevestigt traditiegetrouw de "special relationship". Hoe teleurgesteld bent u? | |||
Niet, want geen enkele Brit zal ooit de moed hebben Amerika kritisch te bekijken |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,69% |
Mild teleurgesteld, hoewel Browns gebrek aan moed natuurlijk helemaal in de lijn van de verwachtingen lag |
![]() ![]() ![]() |
12 | 46,15% |
Zeer teleurgesteld, het kan toch echt niet dat de Britten voor altijd Amerikaanse puppies blijven |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,85% |
Zo teleurgesteld dat ik eigenlijk eis dat het VK uit de EU wordt gekickt; die onvoorwaardelijke alliantie met de VS kan niet langer |
![]() ![]() ![]() |
11 | 42,31% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Emigreert hij naar de USA ? Laatst gewijzigd door filosoof : 9 augustus 2007 om 00:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Partijlid
|
![]() Vraag me geen bronnen, maar vanuit een aantal discussie's heb ik begrepen dat de UK geen keus geeft. Er zijn contracten (misschien in de wapenindustrie ?) en op een of andere manier staat UK stevig in het rood bij de amerikanen. Een meer eigenzinnige koers varen zou geld kosten, dus het maakt geen donder uit of Amerikaanse betovergrootouders rejects waren of wat de publieke opinie te zeggen heeft. UK zal doen wat USA wenst. En als we europa niet van de grond krijgen gaan we dezelfde kant op... .
Missichien kan iemand hierover wat cijfers produceren.