![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Vreemdeling
|
![]() Hieruit blijkt dat je niet eens weet waarover je het hebt... Mensen die een verblijfsvergunning aanvragen hebben niet de zekerheid dat ze die ook effectief krijgen. Heel veel illegalen hebben een aanvraag lopen en krijgen geen positieve reactie, ondanks dat hun kinderen wel naar school gaan, ze zich integreren en verder niets verkeerd doen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() Jij weet ook al niet waar je het over hebt... Deze mensen zijn ILLEGAAL, dit wil zeggen dat ze GEEN RECHT hebben op hulp van de staat... GEEN OCMW EN GEEN DOP - deze mensen werken, in het zwart weliswaar, maar betalen alles zelf, geen werk, geen geld, alle dingen die ze zichzelf kunnen veroorloven hebben ze zelf verdiend. Ik ben niet voor zwart werk en niet voor illegalen, maar in sommige situaties hebben ze geen keus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() waarom moet u daarom van uw oren maken? Ik stel de vraag.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 17 augustus 2007 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() Ik was aan het wachten op de activatie van mijn account om even wat reacties te kunnen plaatsen.
Ik ken dit meisje persoonlijk en daarom voel ik mij hier mee bij betrokken. Veel mensen die reageren op dit artikel, als ook op het forum van HLN.BE doen domme uitspraken. Ok, ze zijn illegaal en ze werken in het zwart en dit kan niet. Maar wie laat dit toe? Deze mensen konden tot een 4-tal jaar geleden nog gewoon met een geldig paspoort naar Europa reizen. Ze zijn hier gebleven, dienen een aanvraag in tot regularisatie, maar krijgen steeds uitstel of een negatief antwoord, terwijl ze wel werken en schoolgaande kinderen hebben. Deze mensen teren niet op onze centen, hebben geen hulp van de staat(dop-ocmw), geen mutualiteit en betalen overal de volle pot. Het enige wat ze kosten aan de staat is dat ze worden vastgehouden in gesloten centra wanneer ze worden opgepakt en het ticket terug naar hun land. En België verliest natuurlijk de niet betaalde belastingen, maar als je ze nu eens zou regulariseren.......... Vele illegalen zorgen voor problemen, maar die veel-besproken 'NIEUWE BELGEN' doen die dat ook niet? De goede moeten betalen voor de daden van de slechten..... Dit meisje is met HANDBOEIEN naar haar eigen appartementje geëscorteerd, moest in snel tempo haar spullen bijeen rapen en mocht niets eens iets tegen haar -legale- huisgenote spreken. Ze werd behandeld als een zware CRIMINEEL en in een gesloten centrum gestoken waar ze elke dag mss een paar uur het daglicht mogen zien in een zwaarbewaakte omgeving. Maar wie doet er iets tegen ILLEGALE zigeunerkampen? zigeuners die mensen uitschelden, portefeuilles stelen op de metro, vuilnis overal dumpen, burenergernis veroorzaken -Ik weet waarover ik spreek- ik ben een klacht gaan indienen bij de politie, maar tegen HEN kunnen ze niets doen - waarom? ze durven niet.... maar arme, bange jonge vrouwen die worden bedreigd door een agressieve ex-partner, zonder papieren, worden gedeporteerd. Ik ben blij dat ze terug vrij is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
![]() Citaat:
Ik begrijp uw verdriet als u die mensen persoonlijk kent. Maar indien zij als asielzoekers de regels volgen zoals het hoort en niet allerelei vertragingsmaneuvers uitvoeren, kunnen dergelijke drama's vermeden worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Wie dacht je? De belastingbetaler uiteraard. Ze hebben recht op een pro-deo advocaat. Iedere vreemdeling: hoeft zelfs geen bewijs van inkomen of gezinssamenstelling voorleggen, een voorwaarde die voor Belgen wel geldt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En jij beseft niet waar de bron van het racisme ligt. U voedt die bron. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister
|
![]() Citaat:
intussen zitten die mensen natuurlijk wel in de miserie, ....... jammer mr helaas.
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Belasting betaalt beste Rudy.
Laatst gewijzigd door Dycore : 17 augustus 2007 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Vreemdeling
|
![]() ik kan moeilijk aanvaarden dat iedereen altijd over de zelfde kam gescheerd wordt. niet alle illegalen zijn slecht en niet alle autochtonen zijn goed. Iedere persoon is anders
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de vrouw wordt vrijgelaten betekent ook niet dat ze eeuwig in het land zal mogen verblijven. |
|
![]() |
![]() |