![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Enquete Boadicea | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 19,05% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 19,05% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 23,81% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 14,29% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Directe democratie? Voor of tegen? Hoever... Welke partij is het meest democratisch volgens je?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Favoriete tv-serie?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Wat vind je daar van: Ontwikkelingssamenwerking?
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 16 augustus 2007 om 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() @boadicea
Op welke school zat je in Noord-Antwerpen , en op welke jaar ??
![]() |
#45 |
|
![]() Geen idee. Als ik zou emigreren zou het hoogst waarschijnlijk naar Ierland of Schotland zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() VRT, want ik erger me aan de reclamebloks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Er zijn genoeg dingen die ik wens, maar ik vrees dat ik dat liever privé houdt. Op de eerste plaats zou ik graag hebben dat er geen oorlogen en rampen meer waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Wel, dat ging ik eens een kijkje nemen bij de Oude Egytenaren, gewoon om eens te kijken hoe ze nu werkelijk die piramides gebouwd hebben. Dan zou ik ook Stonehenge willen zien opgetrokken worden en als laatste denk ik dat ik een bepaald iemand een trap onder zijn kloten zou gaan geven, omdat de geschiedenis van Europa er dan anders uitgezien zou hebben. Daarmee bedoel ik Vercingetorix. Ik zou hem een handje helpen met de huidige kennis van zaken uit deze tijd, om de Romeinen terug te dringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Heu, ben Nederlandstalig. Mijn Engels is ook redelijk goed. Daarnaast redt ik mezelf in het Frans en heb ik rudimentaire kennis van het Duits.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Heu, er zit geen water in, maar een andere bodemvulling. Ik vond ze toen ze nog klein waren en kreeg het niet over mijn hart om ze dood te doen. Daarnaast wou ik ze niet aan mijn katten overlaten en ondertussen zijn ze zo goed als tam en heb ik geen idee waar ze anders heen moeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Dat is volgens mij één van de grootste problemen waar deze wereld momenteel mee te kampen heeft en in mijn ogen zouden we daar dringend iets aan moeten doen. Daarmee bedoel ik niet dat we het moeten aanpakken zoals in China, maar persoonlijk vind ik dat we het krijgen van kinderen niet meteen moeten aanmoedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Ik weet het eigenlijk niet. Het is menselijk. In mijn ogen hangt het van de omstandigheden en de omvang ervan af.
Dat men een crimineel wilt straffen is in orde en perfect begrijpbaar, maar als je zomaar voor het minste anderen naar het leven gaat staan, klopt er volgens mij iets niet. Eigenlijk is heel het principe van een juridische systeem een soort van georganiseerde manier van wraak. Het is het zoeken naar vergelding voor een leed dat men geleden heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() De lente: juist niet te warm en alles komt in bloei.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
En volgens mij is geen enkele partij democratisch. Als er hier democratie was, hadden we die verdeeldheid niet nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Aller tijden: Robin of Sherwood
Huidig: Lost |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
De grote puinhopen op de wereld en het feit dat er ontwikkelingshulp nodig is, komt juist voort uit dat superioriteitsgevoel waarmee het Westen in het verleden andere volkeren behandelt heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Ik heb op verschillende scholen gezeten. Dewelke zeg ik niet, omdat ik mijn privacy nog steeds respecteer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() De documentaire in mijn handtekening al eens bekeken?
Zeitgeist Hoe sta jij hier tegenover?
![]() |
#59 |
|
![]() Ga je zondag naar de mis? Ben je gelovig?
![]() |
#60 |
|
![]() Ik zie dat die film nogal lang duurt. Als ik even een gaatje vind om er naar te kijken, zal ik hem graag becommentariëren.
|
![]() |
![]() |