![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor de rest volg ik jouw analyse. De vakbonden, de media, de federale overheidsdiensten edm blijven zich inspannen om de boel aan elkaar te houden. Die laatste bindmiddels zijn volgens mij echter hoogstens genoeg om het land tot in 2009 te laten overleven. België zal de huidige crisis misschien overleven maar de volgende zeker niet. Ik geloof geen ogenblik dat onze Vlaamse onderhandelaars principevast zijn, maar zij hebben misschien begrepen dat een onVlaamse houding in de huidige context genadeloos afgestraft zal worden in de stembus, zodat het een keuze wordt tussen 2 luttele jaartjes macht gevolgd door hara kiri in 2009 OF nu het been stijf houden, waarna er slechts twee mogelijkheden zijn : 1) De Walen binden in en het kartel en de VLD kunnen in 2009 naar de Vlaamse kiezer stappen met een resem nieuwe bevoegdheden 2) De Walen binden niet in; het land klapt in elkaar waarna de VLD en het kartel zich als de grootste Vlaamse helden ooit kunnen profileren. Wat mij hoop geeft is dat ik geen voordeel kan zien voor een cynische, onvlaamse houding. Vroeger konden de Vlaamse politici hun principes verloochenen in de hoop dat dat na 4 jaar goed beleid vergeten en vergeven ging worden. Nu is er echter maar 2 jaar de tijd en als de franstaligen "non" blijven zeggen is het nu al zeker dat er van goed beleid in die 2 jaar geen spraken kan zijn. Aan de andere kant moet men het cynisme van beroepspolitici niet onderschatten. Ik ben er dus niet 100% gerust in ![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men de vraag stelt aan de Vlamingen: wil je blijven belastingen betalen aan Wallonie, Brusselse rand laten verfransen en tegelijk een schop onder je kont krijgen, of wil je een onafhankelijk Vlaanderen? Dan vraag ik me wel af hoe de percentages zouden liggen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) ROFL 2) ²
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wat is de waarde dan van die andere peilingen?
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wanneer heeft de modale vlaming nog eens één poot uitgestoken? |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
somers is een kazakkendraaier eerste klas, mr ja, tis een liberaal voor iets. aan leterme valt ook serieus te twijfelen, mr nogmaals, hopelijk houden ze het been stijf en komen ze tot de conclusie dat belgie beter ontbonden word. Vlaanderen onafhankelijk !!!!!
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() De koning gaat "vechten" voor z'n vaderland.
Of zal het vechten voor zichzelf zijn ... Survival of the fittest !! |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Je kan twijfelen aan Leterme, maar tot nu toe kan je hem niet veel of zelfs niets verwijten. Nu geeft ie de Franstalige onderhandelaars even van langs in de media.
|
![]() |
![]() |
#52 |
Minister
|
![]() het zou me eigenlijk niet verbazen moest er een fake-akkoord uit de bus komen, een akkoord waarin de staatshervorming staat etc. en dit om de vlaamse kiezers te sussen. mr de vlaamse partijen beloven onderhuids om die eisen niet hard te maken, maw het regeerakkoord aan hun laars te lappen
de walen keuren het goed, iedereen in exctase, de vlamingen hielden het been stijf, etc. terwijl ze weeral eens toegaven tijdens de legislatuur zwakken ze alles af waardoor we weer een legislatuur verder zijn, weer wat straffe taal tegen de regionale verkiezing, praat waar weeral vele naieve vlamingen zullen in geloven, weer bedrog, etc. maw de echte boedelscheiding is de enige garantie dat vlaanderen krijgt waar het recht op heeft, de rest is ongeloofwaardig. hopelijk krijg ik ongelijk en loopt alles zoals het moet, vlamingen houden het been stijf, eisen worden uitgevoerd, etc. mr zoiets zal jammer genoeg weer eens wishfull thinking blijken te zijn, jammer genoeg
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 17 augustus 2007 om 15:02. |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
daaraan valt wel serieus te twijfelen
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 17 augustus 2007 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus er komt toch sowieso een kleine staatshervorming: de federale overheid heeft minder uit te geven dan de Franstaligen zouden willen. |
|
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de enige hoop. Geen garantie. Het zullen altijd politiekers zijn die een land leiden.
#56 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als wij, z'n potentiele her-kiezers laten merken dat ie niet mag plooien, zal ie dat ook niet rap doen. Als we gaan blaten 'dit land moet geregeerd worden' bij de eerste echte diepgaande crisis dan zal ie plooien. Het getal, wij, hebben meer macht dan we denken, maar we moeten die slim aanwenden.
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() ook juist ,mr met een boedelscheiding staan we toch al een heel eind verder dan zonder, welk akkoord er ook mag gesloten worden.
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meer nog, het interesseert de mensen allemaal niet erg. Om het eenvoudig te zeggen: ze kijken liever naar de voetbal of zo. Laatst gewijzigd door system : 17 augustus 2007 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ook akkoord...maar mijn mantra blijft als een bidmolentje aflopen...hoe ga je dat doen met een Vlaamsvijandige pers?