![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Allez! Nochtans was de reden dat ze hem minister van buitenlandse zaken gemaakt hebben dat als hij in het buitenland ambras maakt hij geen tijd heeft om in het binnenland ambras te maken ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat ze in het buitenland heel veel kijken naar België.
Dit is trouwens een Europese zaak, geen louter Belgische. Spanje en het VK zitten met hetzelfde nationalistische probleem. Frankrijk en Italië ook, maar in mindere mate. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben ze daar ook zo van die unitaristische partijen die geen fluit voorstellen maar van zichzelf denken dat ze spreken in naam van 90% van de bevolking?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over de uitspraak op zich stoorde Nederland zich niet zo erg. Wat wel niet in goede aarde viel is dat hij nadien met een laffe achterbakse leugen de schuld in de schoenen van een journalist probeerde te schuiven die zogezegd zijn woorden niet correct zou weergegeven hebben. Gelukkig had die journalist alles op band staan en toonde hij zo aan dat De Gucht een vuile smerige achterbakse gemene leugenaar is. Uw eigen fouten in de schoenen van iemand anders proberen schuiven is echt wel het laagste wat men als mens kan doen.........BAH!!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier zo meer op zijn plaats zijn," Wat de echte Vlaaming wil of sommige van de VLD enz. Wie dan toch zo waals gezind is, niemand zal U tegenhouden om naar daar te verhuizen.Bart De Wever staat echt niet alleen en al wie er anders over denkt kan Vlaanderen missen als de pest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Btw, belgischisten beweren dat er al een belgisch gevoel was voor de onafhankelijkheid. Dan moet je me maar is uitleggen hoe dat is ontstaan, en waarom de grenzen net liggen zoals ze nu liggen. Waarom is er geen groter deel naar frankrijk gegaan van walonie, of net omgekeerd, naar walonie. Of voelde de mensen in Namen zich zo 'Belg' dat ze niet bij frankrijk wouden? Ik denk het niet.. de mening van het volk is totaal niet gevraagd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen politiek bewuste mensen zoeken een politiek discussieforum op. Dat er daar meer separatisten te vinden zijn dan elders lijkt me logisch. In de maatschappij geraken ze nu eenmaal stukken moeilijker hun keutel kwijt.
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om slechts tot die 10 a 13 % te komen hebben ze zeker hun enquête in alle ouderlinge tehuizen gehouden denk ik want in mijn omgeving, en ik hoor niet bij het VB, kom ik al tot heel andere cijfers en dit blijkt ook uit dit forum zo te zien of wil je soms beweren dat al die andere niet kunnen schrijven? Misschien hebben ze geen politieke intresse?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waar ergens beweer ik dan dat er flaminganten in de VLD zitten. Door te zeggen dat hun Belgicistische aanhang niet groter is dan hun Vlaamsgezinde bedoel ik dat het communautaire de meeste VLD'ers koud laat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ontwaar zelfs ENKELE liberalen bij de VLD, maar dan moet je al echt goed zoeken natuurlijk ![]()
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 24 augustus 2007 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |