![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burgemeester
|
![]() Onze Belgische hockeyers winnen van wereldkampioen Duitsland en gaan naar de Olympische Spelen. Zeer sterk hoor. En dit voor amateurs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Super gedaan...(toch nog een sport waar we goed in zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() refr.:
Hockey, doen we met 'n stokkie Golf doen we met een club Cricket met een houten hamer En boven op 't paard Zo'n engerd met een staart Daar roepen we van hup, hup, hup, hup, hup "Vooruit lui, druk een punt" Wij zijn als kind al vroeg gaan trainen De sport, he, die zit bij ons in 't bloed Gezond van geest, op sterke benen Hup, de tegenstander moedig tegemoet "Kom op. Refrein" refr. "Laat het netje vibreren, hoor" De sporten, he, die het meest bekoorden Die waren meestal wel gemengd En als we dan wat punten scoorden Dan werd de wedstrijd vaak verlengd (Als je begrijpt wat ik bedoel) refr. "Hup Jan-Jaap. Kijk, kijk, kijk, kijk" Ook speelden we wel streng gescheiden Dan waren we niet voor de poes (welnee) We misten ze niet eens, die malle meiden Behalve dan na afloop, onder de douche ![]() refr. "Schuif 'm d'r in, Bert!!" Dat sporten, he, is voor heel je leven Een steun in deze harde maatschappij Want zo links en rechts een trapje geven Da's nooit verkeerd, daar blijf ik bij "Pats, die zit. Gaat 'ie weer" refr. "Nog een keer. Daar gaat 'ie weer" refr.
![]() |
#44 |
|
![]() Terug on topic: heb die laatste goal deze morgen gezien... Een shotje van buiten de cirkel en een mooie tip in binnen...
Verdient gewonnen met andere woorden... Prachtig. Ook de commentaar van de spelers was schitterend! Nu even reclameren: keek ik gisteren naar het nieuws van 7 op de vtm in blijde verwachting van de bekendmaking van de bovennatuurlijke overwinning van onze spelers (=amateurs!!!!). Wat tonen ze daar op dat prutszenderke stukken VOETBAL van den dag dervoor... de volledige classementen van de binnenlandse voetbal... ![]() Hoe kan het? Hoe durven ze? Een echte schande... Nationaal nieuws dient toch te komen voor "zulte waregem" en "buffalo" gvd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook gehoord in welke taal het Belgische volkslied gezongen werd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in ieder geval, we zijn weer efkes Belg
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Inderdaad daarvoor alleen al zouden ze hockey 'for ever' moeten bannen van tv ![]() Het praktische bij ons volkslied is dat je kan zingen in het frans en een ander naast u in het nederlands dusja... antwoord op de vraag: "ivoorkustiaans?* och nee dat is enkel bij voetbal en zo zeker?" *voor de geval hier al één wil opmerkingen op geven; don't care wat ze daar juist spreken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vier individuele prijzen voor Oranje MANCHESTER - Naast goud (mannen) en zilver (vrouwen) hebben de Europese hockeykampioenschappen in Manchester voor Oranje ook vier individuele prijzen opgeleverd. Uiteraard werd topman Taeke Taekema met zestien treffers topscorer van het toernooi. Verdediger Robert van der Horst werd tot beste speler van het EK uitgeroepen. Die onderscheiding ging bij de vrouwen naar nieuwkomer Marilyn Agliotti (voormalig Zuid-Afrikaans international). De vakjury benoemde Guus Vogels volkomen terecht als beste doelman van het toernooi. ![]() ![]() Lach "Ik hoop dat het vanavond nog lang onrustig blijft in Manchester'', sprak de steunpilaar van Oranje glunderend. "Vorig jaar na de zevende plaats bij het WK heb ik een maand lang lopen balen. Ik denk dat ik nu de eerste vier weken met een grote lach door het leven stap. Ik voel me super.'' ZIE OOK:
![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 27 augustus 2007 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |