![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat draagt u? | |||
Bril |
![]() ![]() ![]() |
16 | 24,62% |
Lenzen |
![]() ![]() ![]() |
11 | 16,92% |
Combinatie van beide |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,15% |
Ik heb mijn ogen laten behandelen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,62% |
Ik zie nog altijd even scherp |
![]() ![]() ![]() |
31 | 47,69% |
Aantal stemmers: 65. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mag het op wat getalletjes kwijt zijn, maar ik moest brillen van vanaf mijn negende. Na mijn gebruikelijk schoolrapportje van over de 90% kreeg ik een maandelijks rapport binnen van 74%. Mijn ouders in alle staten en mijn oude grundig radio die ik zo lief had moest van mijn kamer weg want "die was wss de oorzaak van mijn slechte studieresultaten" terwijl ik zo'n muziekliefhebber was
![]() ![]() Uiteindelijk beland bij een heel goede (en arrogante) oogchirurg in Londerzeel die wel heel goed werk levert. Die heeft meteen vastgesteld dat ik scheurtjes in mijn oogwand had, dat mijn glazen te sterk waren en heeft mijn glazen afgestemd op het optimale (ik mocht er meteen 1,25 afdoen). Ik heb een laseroperatie ondergaan om te zorgen dat mijn oogwand niet scheurt wat zou zorgen voor een operatie op zien of niet zien. Ik ben door wat naalden gekropen wat dat betreft. Intussen is alles in orde en nu en dan ga ik nog naar die oogarts in Londerzeel voor een routine controle. Mijn ogen zijn totaal stabiel nu (hij zegt dat ik het zicht heb om een gevechtsvliegtuig te besturen - mits bril natuurlijk.) maar ik ga om de twee jaar om te kijken of er geen nieuwe barstjes in mijn ogen zijn want dat is wel nodig als je zo bijziend bent als ik. Heel relaas, isn't it?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 23 augustus 2007 om 18:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En contactlenzen heb ik geprobeerd maar mijn traanvocht is niet goed genoeg om die te verdragen... dus ik blijf bij een brilletje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() ik draag al gans mijn leven (allee, van 5 a 6 jaar ) nen bril, constant.
zonder bril wazig, mist etc. dus gezichtsvermogen ? nt goe mr ook nt rampzalig . en ja, met mijne ene oog ziek beter dan met et ander.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 23 augustus 2007 om 21:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Lenzen, en zal ze wsh blijven dragen de rest van men leven. Ik ben allergisch voor operaties
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() Officieel een bril sinds mijn 5e ofzo. Ik draag die nu enkel als ik studeer of computer. Ik heb ook lenzen maar ik vind dat ze niet helpen en na max. één dag krijg ik er een rooddoorlopen oog van. Ik vind dat ik voldoende zie, maar mijn beide ogen verschillen sterk qua gezichtsvermogen waardoor ik het slechte niet meer gebruik en dus geen dieptezicht heb.
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zie alles dubbel nu
![]() |
![]() |
#48 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik haal met men lenzen nog probleemloos 20/20, maar zonder ben ik zo blind als een mol, (-8,-7)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie altijd scherp, maar heb wel een probleem met dieptezicht. Ik kan zeer moelijk afstanden inschatten (waardoor ik bij balsporten soms wegduik van een bal die nog ver weg is).
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |