![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() 8 1/2 jaar met zo eentje gereden:
![]() Dat zegt genoeg over mijn verlangen naar "sociale status", nee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat niet zo'n oud Ladatje ? Of zie ik nu zo verkeerd ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Ik zie 't al, niemand die geïnteresseerd is in de sociale stratificatie van de maatschappij.
Marx zei het al: allemaal vals klassebewustzijn, vooral in de onderlaag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En altijd maar zagen en klagen. En op elke forummer die vraagt waarom je niets doet aan je situatie weer antwoorden dat je er niets wil aan doen. En dan maar weer klagen en zagen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 14 december 2007 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je 'tegen mij soms? En wat is jou status? Slippendrager van het uitbuiterssysteem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Kijk, ons gezaag is duidelijk: DE sociale stratificatie moet ontdaan worden van de scherpste pieken van de orografie van de ongelijkheid.
Dat is toch niet teveel gezaagd zeker? Als het moet, zullen we die schandaleuse pieken van ongelijkheid wel afgezaagd krijgen op den duur. Daar moet echter nog heel wat méér voor gezaagd worden. Daar is vandaag weer juist zo'n samenkomst voor, in Brussel. OP klootzakkerige persoonlijke aanvallen ga ik hier niet in. We weten immers wel, dat volgens alle rechtse zakken de armen, loudere langdurig werklozen etc..., gemarginaliseerden, zichzelf maar uit het moeras moeten trekken. Laatst gewijzigd door eno2 : 15 december 2007 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder begrijp je er ook niets van. Ik ben tevreden met mijn status nul. Onderaan zijn ook topmomenten te beleven, zei ik hoger al. Is dat klagen? Maar bij mensen als jij dreigt een dergelijk survivalsucces hondsdolheid op te wekken. Welnu: nog véél schuim op je bek gewenst... Nu, één voordeel heeft je onnozele posting wél: Ik heb eindelijk eens één van je 27000 postings opgemerkt. proficiat. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 december 2007 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Maximale status is ook niet alles.
Bovenaan de professionele status-stratificatieladder staan de dokters. 45% van de dokters kent burn-out problemen. Het is meteen ook de professionele groep met de meeste zelfmoorden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
What about CEO's eerder? Die plegen véél minder zelfmoord. eet iemand of Lernout en Hauspie al zelfmoord pleegden? 't Is zo stil daarrond. Pinault Valenciennes, pleegde die zelfmoord? Albert Frère? Saverys? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hartaanvallen en beroertes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS: Jammer dat je mijn postje indertijd waarin ik zei dat je schandelijk behandeld was in je studententijd ttv Leuven Vlaams dan niet hebt opgemerkt. Misschien was je toen weer te druk bezig met je jeremiades.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 december 2007 om 12:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Status nul helpt erg om zich succesvol geheel op zichzelf terug te plooien.
|
![]() |
![]() |