![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat vooral zo treurig is, is dat de toenemende "coming outs" van dat soort BV's nog nooit het aantal onafhankeljkheidsgezinden heeft doen dalen. Het lijkt wel omgekeerd: hoe meer "vooraanstaanden" en BV's zich pro-Belgisch outen, hoe meer Vlamingen confederalistisch of separatistisch worden. En zelfs gaan stemmen. Enfin, de honden blaffen en karavaan trekt voort: rustig voortwerken, niet enerveren, en de Belgicisten zelf hun slopende werk laten doen. Zij moeten een al lang gestorven historische constructie proberen overeind te houden, wij werken aan iets nieuws, aan de toekomst. Met of zonder BV's: de vernietiging van het discriminerende Belgische concept is nog slechts een kwestie van tijd. |
|
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Schepen
|
![]() Ligt er iemand wakker van de mening van deze stotterende ADHD'er?
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De doorsnee Vlaming heeft er al decennia genoeg van dat pastoors, notabelen en media-figuren hem zeggen wat hij moet denken. Er leeft een atavistisch gevoel dat de hoge omes niet te vertrouwen zijn en eigen alleen maar voor hun eigen zak preken. En dan heeft hij al eens de neiging om te denken: als die mannen zoveel moeite doen om te zeggen dat iets slecht is, dan is er veel kans dat het goed is. Doet me wat denken aan de stijgende immigratie naar Zuid-Afrika in de laatste jaren van het Poolse communistische regime. De niet-aflatende anti-apartheidspropaganda van de communistische media was voor veel Polen een reden om uitgerekend naar dat gehate land uit te wijken. De Bart Peetersen en Wilfried Martensen zijn dus objectieve bondgenoten. Laatst gewijzigd door Kortaf : 29 augustus 2007 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, de dag dat België splitst zullen ze wel hun huik naar de wind hangen, hoor. Dan gaan ze plotseling de grootste Vlaamsgezinden worden die er rondlopen, let op mijn woorden.
|
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad, de dag dat belgie barst draaien die allemaal hun kazak. Tenzij natuurlijk dat ze het meenden en het afbollen, dan is iedereen nog beter af.
|
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zouden ze om te beginnen naartoe gaan? Ik denk niet dat mensen als Crabbé in een anderstalig land veel lachers op hun hand gaan hebben met hun baardmoppen.
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 29 augustus 2007 om 10:48. |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() bij wie? Bij strandjanetten?
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 29 augustus 2007 om 10:47. |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wie legde daaraantegen een eisenbundel op tafel die fundamentele evenwichten in B op t spel zette ? wie is mdme Milfoisnon ook weer ? wie lekte de Vlaamse werknota ? wie hield bij t buitenkomen steeds een bijna persconferentie over de lopende onderhandelingen ? juist ... in deze is het niet de veeleisendheid of vastberadenheid van de Vlamingen die de oorzaak van de crisis is. het is de wetenschap van de Walen dat er stillaan een eind komt aan de Franstalige suprematie in dit land én hun onwil/onvermogen om daar mee om te gaan ... maw blijkbaar hoeft België niet meer als het zonder overduidelijke Franstalige suprematie is ... |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() Je loopt ongeveer 65 jaar achter als je de nazi's en de fascisten bedoelt. Je komt iets dichter in de buurt als je het over de communisten hebt en aardig in de buurt als je over je gewaardeerde Di Rupo praat, maar zelfs hij heeft al veel van zijn pluimen verloren. Wat je beweert is m.a.w. onzin.
|
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai er is wel ferme paniek blijkbaar in de establishment-kringen.
Het worden leuke tijden ![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar goed ook he Kim, anders slaap je niet meer.
|
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans, als ik niet kan slapen hoef ik me maar een paar uitlatingen van Bart Dewever voor de geest te halen en ik ben ZO vertrokken...
"De Franstaligen lachen ons uit en bla bla bla bla bla" "Ik ben een rechtlijnig Vlaams-nationalist (ok, dat is even een lachbui onderdrukken ![]() en hop... Kim is richting dromenland vertrokken.
#56 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Kortaf : 29 augustus 2007 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens... België is toch niet utopisch dacht ik?
De republiek Vlaanderen daarentegen...
#58 | |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vrees van wel, Kim, ik vrees van wel. Vooral het België dat B-Plus voor ogen heeft...
Citaat:
Volgens mij bestaat dat alleen nog in de geschriften van B-Plus en consoorten. |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee, das waar. België bestaat officieel. Maar of het WERKT? Vlaanderen WERKT! Voor de rest kosten de knopen ons meer dan ze waard zijn.