![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uitbater Ooit mogelijk weg met miljoen euro
BRUSSEL - Gerechtelijke bronnen zeggen dat er 'aanwijzingen' zijn dat Marc Taminiau, de geestelijke vader en uitbater van het failliete pretpark'Ooit Tongeren', mogelijk één miljoen euro verduisterd heeft. Dat bericht Het Laatste Nieuws .Het parket van Tongeren wil geen commentaar. De advocaat van de stad reageert wel. 'Al wat wij weten is dat de exploitant beschikte over 1,7 miljoen euro. Dat geld was enerzijds bedoeld voor investeringen, anderzijds als buffer voor de exploitatie. Maar van die 1,7 miljoen euro schiet maar een heel kleine som meer over' zegt meester Steven Van Geeteruyen, de advocaat van de nv Plinius (Tongeren en Toerisme Vlaanderen), de eigenaar van het park. Het is op basis van die vaststelling dat er een klacht is ingediend, legt de advocaat uit. 'Of er sprake is van verduistering, daar kunnen wij niet op antwoorden. Het is aan het parket om uit te maken of er een misdrijf gepleegd is.' Het parket van Tongeren kan geen commentaar geven zolang het onderzoek loopt, aldus parketmagistraat Dominique Renotte in een reactie. Het Laatse Nieuws wijst er op dat twee computers met belangrijke zakelijke informatie uit het park verdwenen zouden zijn. Dat Taminiau's nv 'Dea Dia', die het park uitbatte, onlangs van Tongeren verhuisde naar een postbus in Antwerpen, is ook verdacht; luidt het. Volgens de krant is er een onontwarbaar kluwen van nevenvenootschappen, onder meer voor het uitbaten van de parkeerplaats, het personeelsbeheer en het betalen van de acteurs. Navraag leert dat Dea Dia onderverdeeld was in drie dochtervennootschappen. Nochtans was dat volgens Van Geeteruyen contractueel niet toegestaan. Die drie dochtervennootschappen zouden volgens de advocaat vandaag eveneens het faillissement aanvragen. mcu, lob (http://www.standaard.be) Wat zouden we zijn zonder onze Vlaamse ondernemers, die zoveel goeds over het land brengen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Enkele duizenden tonnen zand overgooien,minaret erin,3-4 kamelen,ne zwarte steen,2-3 palestijnen met bommen en granaten,hun held osama niet vergeten,twin towers, en das garantie van een ...Ooit Mekka....
![]() Laatst gewijzigd door Gargamel : 30 augustus 2007 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vraag mij toch af hoe het komt dat sommige sinistere figuren op dit forum niet één discussie voorbij kunnen laten gaan zonder de Islam erbij te betrekken, zelfs in een discussie die er niets, maar dan ook niets mee te maken heeft. Bende fundamentalistische zotten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Ik vind uw onderschriften soms wel goed en probeer er dan een variante op te maken. Gewoon een uitdaging. Men kan vaak dingen in een zelfde dimensie 180° laten draaien. Of zelfs helemaal. Maar als het u het stoort, dan hou ik daarmee op.
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 30 augustus 2007 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() Probleem dus.
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() En ik hoor zopas dat Studio 100 zou geïnteresseerd zijn om Ooit over te nemen.
Indien dat gebeurt, zou het me niet verbazen dat zij erin slagen om van dit park binnen de 24 maanden een succesverhaal te maken. Die gasten zijn destijds van 0 begonnen en ook Plopsaland (vroegere Meli) schijnt een goed draaiend zaakje te zijn. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, stoort me niet, ik vroeg het me gewoon af.
Doe maar waar je zin in hebt. ![]()
![]() |
#52 | ||
|
![]() Citaat:
Ik vind het verdacht, want de laatste tijd worden er gelijk overal dingen uit de grond geplopt? Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Veel hits, Nederlandse en Belgische, op query met 2 woorden
taminiau ooit http://www.metaseek.nl/cgi-bin/meta/...+ooit&where=nl He, zelfs een Wiki-pagina: http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Lan...t_%28Drunen%29
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 31 augustus 2007 om 01:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Alles is er en de prijs zal noppes zijn (de vlaamse regering zal z'n geld toch niet terugvragen)... Ze zeiden het trouwens al dat er veel in de rij stonden om het te kopen... Degene die het domein koopt passeert aan de kassa... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Toch raar dat alles at met de reconversie van Limburg te maken heeft flopt of in iemands zakken verdwijnt???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Idem dito in Wallonië... Als ze dan nog eens geld willen geven moeten ze beter leren het geld te volgen... Maar het blijft dat de staat dat gewoon beter NIET doet en MAG doen. Dan zou je veel minder profitariaat hebben... Hoeveel geld zijn we zo al kwijt...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
![]() Citaat:
Foto: K3 is een deel van de familiejuwelen van Studio 100, en ja: ik heb het aangename aan het nuttige gekoppeld ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
De Wael is gewoon een schande... Die man kent geen limieten en heeft geen werkelijkheidszin. Heb nog zo verhalen gehoord van dendienen... Dat hij maar rap ontslag neemt... In de hoop dat dit die zakkenvuller zijn plaats kost. Zaken zoals dit doen de partij geen goed... Zien ze dat niet aan de top? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja. De Wael. What's in a name.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |